Stil

Opkikker03 Druk -Druk ………!

Zomaar op zondag even surfen op Hyves en Facebook even zien wat er zo al gebeurt in en rond Famely en frends .

Hier en daar een reactie achter latend of een respect aan kliken even de vraag druk of gaat het wel ?

Ja druk schrijft men terug mooi weer dus druk met de tuin onkruid wieden gras maaien en genieten van het mooie weer .

En ploseling ziet ze vanaf de paas geen fijn weekend groet voorbij komen en je vraagt je af gaat het wel goed .

En dan komt het iemand heeft tijdens het tuinieren een opmerking gedaan in het voorbij lopen en de tuinierster herkent een stem ?

En schrijft dit heb ik niet verdiend ben al tijd vriendelijk voor mijn mede mensen en een helpende hand.

Het word herkend er lopen sinds een poos mensen die hun hoofd draaien of weg kijken niet groeten………..

Er word niemand met naam en toe naam genoemd zij weet het en ik ook maar het waar en en waarom niet .

Er word over en weer gemaild nee zij was niet.  tijdens de werkzaamheden in de voortuin geweest dus was het mischien in de achtertuin in de steeg?

Nee tijdens het op ruimen in de gang heeft ze het gehoord dat er iemand lelijk comentaar gaf op de 4 tuiniersters.

Tja  er lopen veel mensen langs op de stoep en wie was het dan die er zomaar iets zegt zonder na te denken dat een ander het als een beledeging ziet.

Beiden weten het niet maar willen het wel weten om schele ogen naar elkaar te voorkomen want wie zit er nu op ongemak te wachten.

Hopelijk word het opgehelderd wat er nu echt is gebeurt is het niet op zwart water zoeken naar een dader.

Ik heb respect voor de tuinierster die het is over komen en die taal zal ik niet gebruiken voor iemand die ik graag mag .

Cry 
Wel zijn we het er beiden over eens dat er vreemde mensen zijn op deze wereld

 

5 reacties

  1. Meestal schrijf jij toch over herkenbare dingen: de buurt, de honden, de reigers, onwillige buren, de gezellige buren. Dat zijn dingen die ik herken. Maar als je dingen verzint denk ik nog vaak: dat heeft ze vast zelf beleefd. Dus dat is niet altijd zo. Dan heb je dat knap bedacht 🙂

    Nog veel inspiratie gewenst via weblog.

  2. ik schrijf ook wel echte fictie af en toe . en met liefde over mijn gezin famillie en vrienden – kenissen onze huisdieren .

  3. Nou Yvonne, dank je wel voor de eer, wat lief dat je mij noemt als inspiratiebron!

    Ik vind het geweldig als mensen bloggen vanuit hun hart, zoals jij dat doet! En dat ik nu weer ontdek hoeveel plezier het jou geeft maakt mij blij!

    Blijf alsjeblieft lekker schrijven, blijf genieten van alles dat dat maar mogelijk maakt en blijf ons er maar over vertellen, ik lees het in ieder geval graag ook al verzuim ik dan regelmatig hier te komen!

    Liefs

  4. Ria

    Misschien is het zoeken naar spijkers op laag water. Trek je er maar niets van aan, gaat vanzelf weer over als je nergens op reageert.
    liefs

  5. Ik sluit me bij Ria aan. Niet op reageren. Dan is het snel over. Je kan toch niet iedereen veranderen.

Plaats een reactie