Mijmeren op Maandag * *Oudjaarsdag

M_O_M_

 

 

 

 

Dicht gedicht ?

Gedachten gaan heen en weer deze dag .

Wie zien we deze dag wie komt er langs

Maar vooral deze nacht dat ik wacht

Al die mensen wie ik het goede wil wensen

mn Man de kinderen of Kleinkinderen

Fam die bellen van ver of die ik wil bellen

Van ver over de grensen en dichterbij

We komen er niet door

Tussen alle knallen en wensen

Proosten en Gezondheid

Er breekt een lach op mijn gezicht

Denk aan al mijn dierbaren

En zeg zacht Voorspoedig 2013

Voor alle mensen

 

 

3 reacties

  1. Het goede herinneren en koesteren en het nare maar snel wegstoppen en proberen te vergeten, op naar een nieuw jaar, vers en met kansen op alle geluk!

    xxx

    • Gelukig zijn er genoeg mooie herineringen en de anderen komen alleen soms boven via een speciaal woord.
      en ben ik verder blij met elkg lief woord

  2. Hoi Smijling,

    Heel erg mooi jouw gedicht.

    Sorry dat ik het nu pas kom lezen; het is me werkelijk niet eerder gelukt.

    Alle goeds voor 2013,

    Gabi

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

