W E 300 * * Verbeteren

Plato s W E  300

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Het eerste woord in 2013 is ………………  .

Begin bij je zelf en dan bij een ander maar hoe ze wist het niet het duurde nu al zo lang .

Zeker 5 jaar of zo en er kwam geen eind aan en wie ze ook om raad vroeg niemand wist het .

Ja ik kan de mensen niet waar wonen ze o daar geen idee t,ja wat moet ik zeggen .

Ga naar de Wijk agent of de bewoners dienst voor hulp de Domine of de Pastoor .

Zelfs de getuigen die bij de scheld partijen aan wezig waren keerde zich tegen het slachtoffer.

Er werd niet meer gedag gezegt ze werd dood gezwegen door haar groep valse vrienden

Huigelaars die de moed niet kunen opbrengen om te vragen hoe zit het nu eigenlijk?

Er word dit en dat gezegt door deze persoon over jou en je gezin wat is er nu precies gebeurt.

Nee denkt ze er moet eerst nog een slachtoffer vallen net als er op de school gebeurt waar zo gepest word.

Nog iemand die het leven niet meer ziet zitten die niet meer kan lachen om de domme grappen .

Maar zich terug trekt omloopt of oversteekt om maar niet gepest te worden door de groep.

Ze zou wel willen dat ze zo sterk was om te zeggen val …………….. ik wil leven .

Laat mij met rust ga naar de persoon die leugens verteld en zeg dat het moet ophouden.

Maar nee ze denkt na wie zou haar horen ze zijn toch tegen haar straks lezen ze haar blog en ?

Is het morgen nog erger durft ze niet meer over straat en de anderen maar lachen moet je haar zien.

Het is zeker toch waar wat er word gezegt en toch hoopt ze dat ze op een dag wakker word en de zon weer gaat schijnen.

13 reacties

  1. Dit is wel een heel droevige WE, Yvonne. Is het iets wat jij hebt meegemaakt? Of is het deze keer toch een verhaal? Als het echt is, zou ik zeggen: niets van aantrekken, domme mensen kun je niet slimmer maken en gekletst wordt er nu eenmaal graag. Mensen die kletsen bekommeren zich niet om waarheid of leugen. Ze babbelen maar wat.

    Een WE om bij te gaan zitten nadenken. Ik heb je link even veranderd (door hier op de titel te klikken en dan met de rechtermuistoets te kopiëren).

  2. Het verdriet voert de boventoon lieve Yvonne, laat die mensen toch kletsen! Wat weten zij er nou echt van? Wat je ook doet, je doet het in de ogen van een ander altijd verkeerd, beste stuurlui staan aan wal.

    Je bent een lief mens met een hart van goud, dat kunnen velen niet van zichzelf zeggen!

    • Maar het doet pijn ik ben een flierefluiter die geniet van gewoon .Hoi .maak een praatje en loop weer door mijn gesprekken gaan over de natuur en de dieren of een leuke foto en onze kinderen.ik heb geen roddel klep gelukig .daarom snap ik niet dat een mens zoveel kapot kan/wil maken.zonder reden.
      zelf de dader zijn dreigen enz en de boel omdraaien of ik / wij zulke nare mensen zijn .sory hoor mij doet het pijn.en dan kan men zeggen je moet het vergeven maar daarna weer in de put te worden gegooit daar dank ik voor en ik ben niet de enige waarbij het is gebeurt twee gezinnen lijden onder een vrouw met haar aanhang .leuk groepje rodelaars met elkaar

  3. sterkte

  4. Tja zoiets zou ik ook willen verbeteren. Maar ik weet helaas uit ervaring dat als je de zaak aanpakt je zelf slachtoffer wordt van de pestkoppen.. En nu ruim 20 jaar later heb ik van die gevoelens nog wel eens last..

  5. Het leest erg autobiografisch en heel verdrietig. De term ‘houdt je hoofd opgeheven’ springt in mijn gedachten naar boven. Laat je niet kisten, is ook zo’n kreet. Makkelijk gezegd vanaf de zijlijn. Sterkte met de situatie.

  6. Mooi, triest WE. Ik denk dat velen hierin herkennen en andere hopelijk ooit toch bij gaan stil staan wat je gerag bij een ander teweeg kan brengen!
    Sterkte als het een persoonlijk verhaal is.

  7. He bah, wat een trieste WE. Wat kunnen mensen elkaar toch aandoen nietwaar. :-(

  8. Ik zou willen dat jij net zo sterk was als deze WE300!!!

  9. Wat een droevig verhaal heb je hier van je afgeschreven.

  10. Die mensen zouden hier moeten lezen wat ze een ander aandoen. Sterkte!

  11. Ik geef je een warme knuffel Yvonne. En wens je sterkte.

Trackbacks

  1. WE 300: de nieuwe jaarmeester. | Platoonline

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

