Schip * * Schipper

Kade zonder schepen

Wandeling

. Elke dag is er wel een naar de zaan de wandeling je loopt het graag daar waar het rustig is onderweg .

Rondje dit rondje dat mijn wandelingen zijn korter geworden de laadste 5 jaar

.Te veel problemen met de gezondheid dus beetje dicht bij huis blijven en mob:mee

.Stel dat er weer wat gebeurt zegt de family nou ja recht uit en met mooi weer bankje paken.

Menno weet het al Oma geeft koekjes als hij ook op het bankje zit bij haar .Soms hebben we wat broodjes en voeren we de eenden of meeuwen onder weg.

Bij het slootje of langs de Zaan.Nou na de laatse keer maar even kijken of het Schip Marco er nog ligt of niet?

Wil geen scheld kanon hebben van de schipper Zondag ochtend zatten er vissers uit .

Den Haag en Scheveningen te vissen ze vulde korfjes met aas wat boven het aas aan de haak bleef drijven.

De meeuwen wisten eerder dan ik wat het was ze aasde op het voer ik vroeg aan de mannen nog?

Word die schipper nu ook boos nee hij dorst niet tegen de stoere vissers mannen.

Vandaag ging ik weer maar zonder broodjes naar het bankje en het schip was verplaatst naar de kade .

En wat zag mijn oog de zand boot lag vol met uitwerpselen van zijn drie Sint Bernards honden .

Lekker fris de meeuwen en ik moesten opschouten en de boot zat vol strond ba ba baGooit hij zeker straks in het water en verondreinigt hij het Zaan water

Jammer ik had mijn foto toestel niet bij me anders had ik een vieze foto geplaatst hier.

zand poepbak

zand poepbak

kijk mij nu

kijk mij nu

3 reacties

  1. Somebody essentially help to make seriously posts I would state. This is the very first time I frequented your website page and thus far? I surprised with the research you made to create this particular publish incredible. Excellent job!

  2. Melody

    Mooi verhaal meis, ik wandelde zo met je mee….

    en ja ach, het water is al enorm vervuild, zal die schipper wel denken…. al vind ik ook dat hij het netter kan opruimen.

    • Mij jaagde hij weg vanaf het schip wat afgemeerd lag tegen een schip aan de kade . nu ligt hij achter uit zelf aan de kade .
      en zag ik de uitwerpselen van zijn drie honden in het zand aan boord
      en hij heeft last van een paar meeuwen die ik toevalig voerde .
      te gek voor woorde ik wacht wel tot hij weg is gevaren dat schip ziet er niet uit

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.