M O M * * Wat zou je doen met een miljoen?

M_O_M_

 

 

 

 

Gewoon even niks.

Wat kan je doen met een miljoen zodra men weet daat zit geld komen ze heb jewat voor die en voor dat .

Nou eerst maar even gewoon doen of er niks is gebeurt en dan rustig aan bedenken wat kan je er mee.

Ach de tuin op knappen laten door de mensen van Baanstede en opnieuw betegelen.

Een mooi stuk voor de cavia afrasteren en een voliere voor de parkieten in de zomer zo dat ik bij ze kan zitten .

Delen met onze kinderen en kleinkinderen allemaal wat en op bezoek gaan bij de family.

En zeker wat voor de reserve voor de onverwachte dingen de belasting die je moet betalen over je lot .

Zorgen voor de oude dag van Menno dat hij een goed leven houd een uitlaat servie,s voor als ik niet kan.

Ach maar ik wil eigenlijk geen miljoen voel me zo ook rijk met menno op de bank naast mij.

En ja jammer dat ik geen eigen hondje meer heb maar ja die over leeft mij en wat dan nee niet aan denken

Oja en denk nu niet ze heeft geen wensen ja best wel maar die zijn niet zo belangrijk.

Beetje rust op zijn tijd lekker wandelen of schrijven genieten van alles om je heen .

Geld maakt niet gelukig je kan niet zonder meer niet en wat je hebt moet je toch uitgeven aan?

 

 

6 reacties

  1. Wensen hebben is niet verkeerd maar tevreden zijn met wat je hebt is pas echt de hoofdprijs!

    xxx

  2. Welnee, een miljoen heb je niet nodig. Maar zoveel geld dat je een fornuis (of iets anders) kan kopen als het stuk is, dat is wel fijn. Trouwens, we kunnen fantaseren dat we blauw zien, een miljoen krijg je toch nooit bij elkaar. Of je moet enorm mazzel hebben.

  3. Maar dagdromen mag. Als je verder gewoon tevreden blijft met wat je hebt, toch?

  4. hartelijkehothulk

    Zoals jij het beschrijft, in een woord, H E E R L I J K.

  5. Volgens mij ben een heel bescheiden mens met kleine bescheiden wensen…
    Dat siert je!
    Tevredenheid is best bijzonder in deze tijd.

    Liefs,

    Gabi

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.