Vogelbescherming * * Nederland

HPflash_vogelcursus

Vogelcursus Online.

Ach mijn interese was meteen getrokken kijken of ik echt er zoveel van af wist als ik dacht .

8 lessen online met veel uitleg ,Foto,s en vogel geluiden weetjes en tips .

De kosten vielen ook nog mee alleen jammer dat je na afloop geen print kon maken van het totaal.

Zoals bij Seniorweb als je online lessen volgd kan je een certifikaat afdrukken .

Maar goed les 1 Mooie nesten ging goed zilver maar ik wilde goud dus over nieuw de vragen door nemen.

Les 2 Schone Slapers in een keer goed meteen goud ik blij al was zilver al leuk .

Volgende dag Les 3 Bodemzoekers  en 4 Sosiaal goud en brons dus over nieuw en ja 2 x goud.

Nu had ik al 4 x goud en werd wat over moedig Les 5 Rovers en weer goud

Nog 3 lessen te gaan les 6 Kleurrijk over de kleuren van de veren van de vogels

Les 7 Vreemd gangers mannenlijke vogels doen dat maar ook de vrouwtjes voor een goed nageslacht.

En lest best les 8 Lucht acrobaten wonderlijk hoe somige vogels in hun vlucht vliegen

Het was leuk om te doen en 8x goud jammer dat het les boekje niet verkrijg baar is

en dan nog even 19 en 20 Januarie 2013de Nationale vogeltelling doe me

gold nr 8

gold nr 8

Geslaagd

Geslaagd

2 reacties

  1. Proficiat Ikan Mas 8 x Goud dat is een hele goede prestatie :-D

  2. Dan ben je best al heel ver, Yvonne. Ga je mee op die excursie?

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.