Invalshoek * * Ruimte – Angstig

hoi

hoi

Bang…………………?

Wat was ze bang aan Moeders hand ging ze dat grote gebouw in aan het Singel.

Niet zo ver van huis om te lopen niet begrijpend wat ze daar nu gingen doen.

Na dat Moeder hun had gemeld bij de portier mochten ze de ruimte ingaan.

En wachten op wat komen ging plotseling kwam er een vrouw binnen

,kom maar met me mee zei ze tegen het kind .

Aarzelend ging ze mee angstig achter de vrouw aan kom maar ga maar zitten.

Mag ik je handje even ik ga een prikje geven in je vinger niet bang zijn hoor.

Zo je bent een grote meid zal ik er een pleister op doen?Nu gaan we terug naar Mama mogen jullie weer naar huis .

Angst voor vreemde ruimte,s is daar ontstaan angst voor dokters ook .

Nu nog als ze langs het grote gebouw rijden is ze bang van de herinering

5 reacties

  1. Melody

    Kan het me helemaal voorstellen!

    XXX fijn weekend

  2. Raar, mocht mama dan niet even mee, toen dat prikje kwam? Ik zou ook bang geweest zijn als klein kind.

    • Nee in de rechtbank bij de arts mocht dat niet ,stel je voor ……………………………..

  3. Brrr, tja ik kan het me helemaal voorstellen. Dank voor je bijdrage, ik heb de link geplaatst.

Trackbacks

  1. Invalshoek 39: ruimte, angstig | reismeermin

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

