Surfen * * op WordPress

hoi

Blogje of Logje…………………..

Ach elke dag is er wel wat te doen of gebeurt waardoor er een logje of blogje ontstaat .

Elke dag maak ik zeker een paar rondjes door WordPress om bij te lezen en of te reageren.

Bij de een lees ik wat langer bij de ander wat korter net wat ik leuk vind of niet .

Af en toe pik ik een mooi en lief plaatje voor hergebruik op mijn log na een melding.

En waar kom ik dan zo langs op mijn Symbaloo staan bijna al onze mee schrijfsters en schrijvers bij elkaar.

En ook de thursday Friday en Sunday Photo om dat ik zo geniet van alle mooie fotos .

Zo dan maar eens mijn lijstje laten zien waar ik langs ga overdag om te kijken naar nieuws.

Melody met haar elke keer mooi pagina

Ria,s blog om te kijken hoe het gaat met haa

Plato voor de nieuwe WE 300

HHH voor zijn grappen

Lenjef voor zijn fijne schrijf kunst

Minoesjka om haar rode Kater

De pet van Truus om haar Paarden

Vonnie B

Reismeermin voor een nieuwe opdracht

Albert y Mara voor de zon

Geestjes gedachten

Peter Boom zijn PPS

Hanscke haar heksje

Joke haar wijze woorden

Gabi haar MOM

Suzanne

Aline

Smijling voor reactie,s

Onzichtbaar ziek

De ogen van Laura

Schrijf veren

Haneke live

en de kippen van Kakkelbont

en nog een paar

Geef jullie alle op deze zo stille dag een lieve glimlach

3 reacties

  1. Wat een leuke invulling van je blogje/logje zo heeft ieder zijn ritueel en bedankt voor je glimlach Ikan Mas,

    groetjes en nog een fijne avond Laura xxx

  2. Weet je meis….. wat ik het allerallermooiste aan dit log- & lofverhaal vindt is dat het overduidelijk is dat jij er van geniet, en dat is het allerbelangrijkste!

    –x-x-x

    • kan niet anders dan genieten van alle mooie dingen die voorbij komen en neem mijn pet af voor de mensen die het moeilijk hebben

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.