W E 300 * * Jagen

Plato s W E  300

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jagen als Sport ?

Ha ha jagen ja ik heb er een broertje dood aan …….. ,maar toch ik …….. ook .

He hoezo jij ……. ben jij er dan zo een wat een huigelaar zeg …….. en op wat dan.

Nou eigenlijk ……. ik niet zelf maar laat ……. nee niet op de Poesen hoor .

Ook niet op de vogeltjes al lach ik als Micky voor het raam vogeltjs lokt .

Nee ik …… op Spinnen ohw wat zijn ze soms eng vooral die zwarte…………….. .

Dan roep ik Jack of pak de veren plumo en zet het beest er op en hup naar buiten.

Ba ba ba je maag draait er bij om nee dan zie ik liever die kleine spinnetjes .

Of de hooiberg met langen poten de gewone huisspin en ja ik zondig dus.

Heerlijk met de Jacky,s wandelen aan lange lijnen van 5 meter en ze zien …………..op.

Ja veld muisjes kikkers konijnen nee gek he niet op de eenden gansen of zwanen.

En Natuurlijk laat ik ze niet echt iets vangen ik zou me zelf geen raad weten.

Maar het is ech leuk muisjes roepen die er ? mischien wel zijn maar snel weg zijn.

Ohw wat ben ik dan ondeugend maar ze hebben nooit wat gevangen .

Gingen we naar het T,wiske in Oostzaan langs de kinderboerderij met Konijnen hokken.

Tilde we een voor een de Jacky,s op en laten kijken naar de Konijnen dan gilde de honden.

Zij wilde …………….. en dan liepen we verder nee geen interese voor het Varken of Paarden.

En thuis op de spinnen …………..hoe gek kan je zijn zo,n klein diertje…………………………

Nee die mooie tijd komt nooit meer terug genieten met de honden in de natuur.

Maar de herineringen blijven elke hond en kat welk dier we ook verzorgde lied .

Een en meer herineringen achter in mijn hart ik hoef niet te ……………………… .

hun liefde was genoeg.

Spin

Spin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18 reacties

  1. Ja de natuur is hard onderling….

    Gelukkig ben ik niet bang voor spinnen dus die laat ik wel lopen, maar wespen en paardenvliegen jaag ik wel weg.

    xxx

    • wat ben ji snel op de vroege ochtend xxxxxxxxxxxxxxxx

  2. Leuke invulling van het thema, Yvonne. Je hebt je best gedaan met al die stippellijntjes. Maar ja…. ahum… het woord jagen staat er toch 2X in hoor. Helemaal aan het begin. Whahahahaha…. je bent mooi in je eigen val getrapt.

    Hoor ik mezelf daar lachen? Nee toch :-(

  3. En als ik nog even mag zeuren: je had 323 woorden. Dus er moeten er nog 23 af.
    Niet boos worden hoor ;-)

  4. Brrr. Spinnen! Die zet ik altijd buiten.

  5. Hmmm van dikke spinnen krijg ik ook rillingen maar laat ze meestal gaan, neem ze in een keukenpapier en zet ze fijn buiten.

    Ja herinneringen blijven voor altijd aan je dieren dat zit in je hart er raak je nooit meer kwijt.

    Fijne zondag Ikan Mas

  6. Leuke WE maar ik zie wel het verboden woord ;)
    Zo is het natuur!

  7. Dom dom ja ik zie het . sorry

  8. hartelijkehothulk

    Uit de dierenwereld kwam het woord wat wij mensen gebruiken in Plato´s WE
    Goed opgelost hoor!

    • Hartelijk dank HHH maar wel nog twee foutjes ach ik jaagde toch maar nep met mijn Jacky,s

  9. Ja, jagen zit hondjes (en katjes) in het bloed. Gelukkig jaagden jouw hondjes maar nep. :-)
    Vind het lief van je dat je de spinnen buiten zet. Juist omdat je ze eng vindt.
    En ja, je diertjes zul je nooit vergeten. Zoveel liefde die ze gegeven hebben.

  10. Spinnen zijn nuttige beesten, als ze niet te dik en groot zijn, laat ik ze gewoon in huis verder rondlopen.

  11. NOVELLE

    spinnen gaan her gewoon in een doekje naar buiten.

  12. Jakkes, ik zie vooral die spin! Had je die niet gewoon weg kunnen laten. ;-)

  13. De natuur is hard, maar sommige mensen zijn nog harder. Wij niet, want wij geven om dieren. Als ze er maar niet te eng uitzien ;-) Met plezier gelezen!
    Groejtes Kakel

  14. Zo is de natuur hè… soms keihard maar that’s life.

Trackbacks

  1. Alweer een nieuwe WE-300 | Platoonline

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

