Lachen met * * de Dieren

ikan-masfly

 

 

Ha ha ha even lachen hoor.

Tijdens mijn ja ook vaak onze wandelingen ik met Menno of samen met zoon en Hond.

Zie ik vaak komische dingen die jammer genoeg niet op de foto staan van dieren die we ontmoeten.

Zo als Gerit en Schoffie gooi ik Gerit onder het roepen van zijn naam wat toe pikt de ander het .

Of hangt er opeens een meeuw aan de snavel van de reiger vechtend om de kip ja sorry hoor Gerit .

Opletten als ik gooi en niet op het randje staan dan kukkel je in de Koksloot en heb jij een nat verenpak

Roep ik op de Tulpkade hard Gerit dan zie je de mensen kijken die is gek geworden naar wie roept ze.

Soms komen we van de Noorderstraat en staat Gerit op de liftkoker en zweeft hij naar mij toe.

Of loopt hij op de schuurtjes bij Plato te kijken waar we lopen wij door de steegjes beneden en hij over de daken.

Ze komen af op het blaffen van Menno of mijn stem vliegen ze over landen ze pardoes op de straat schrik .

Net als de pindakaaspotten in mijn tuin de Spreeuwen verdwijnen er in de Kouwtjes kijken en doen het na.

Net als de Eksters ik eerst of jij zo komt elke vogel toch weer op wat anders af en we hebben er verschillende in onze tuin.

We lachen wat af zo achter ons raam en tijdens onze wandelingen met de hond tegen mensen en katten blaft hij .

Maar is de rust zelve als hij tusen de eenden gansen reigers zit een brave hond Menno xxxxx

7 reacties

  1. Ria

    Leuk ja die menno .Janse blaft niet eens tegen de katten ,mits ze buiten de poort blijven.Speedy hetzelfde , maar ze jaagt wel de grote duiven de tuin uit. De rest mag blijven.Wat ze zouden doen als de reigers de tuin in kwamen ………Er achter aan zeker weten. Alleen buiten de tuin laten ze alles en iedereen met rust.
    Liefs ,Ria
    xxx

  2. hartelijkehothulk

    Geen Donald (ben zijn naam kwijt) gezien.
    Sorry!

    • HHH geeft niks hoor ooit ooit hoop ik hem toch te vinden al is het als een nieuwboek .hopelijk dan wel in het Nederlands en niet in het russisch xxxxxxxxxxxxx yvonne

  3. Altijd weer feest he meid met die diertjes… ik zou niet zonder ze kunnen en ik weet jij ook niet.

  4. Kunnen we Gerrit niet opvreten, Yvonne. Met de kerst of zo? Whahahahaha….nee hoor, grapje.

    • hallo zeg vraag toch niet of we tommie of is het nu nog minnie op te peuzelen plaag geest

      • Ook niet een klein hapje uit hun billetjes dan?

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

