W E 300 * * Vieren

Plato s W E  300

Feestjes .

blij blij dat ik niet naar al die feestjes hoef hier een jarig daar een geboorte nee lekker thuis is ook fijn.

Als ik kij wat ik al in de eerste drie maanden aan Feestjes zou hebben moeten bezoeken .

En die nog volgen voor dat 2013 ten einde is op 31/ 12/ 2013 zijn mijn zolen versleten.

Dus de meeste stuur ik een kaartje met hartelijk gefelisiteerd met Huwelijk ,verjaardag ,geboorte.

Behalve mijn echtgenoot en kinderen en schoonzoons /dochters en Kleinkinderen die krijgen ?

Een envelope met kleine inhoud kaart met E–,– of zo iets aardigs .

4 kinderen en schoon zoons/dochters hun 8 kinderen en 2 achterkleinkinderen.

Dan loopt het aardig op even jarig even Pasen even Kermis of St Nic en de Kerst of  jubileum .

Dan nog 3 zusjes en broer en zwagers en schoonzusje neven en nichtjes en niet dichtbij .

Maar er is nog wel genoeg te feesten in onze familly er komt al weer een klein wereld wondertje er aan

Monica en Jeroen krijgen dit jaar een broertje voor Dylan dat is geweldig nieuws voor Oma en Opa .

Ja ook voor ons dan natuurlijk het is elke keer weer een nieuwe wereld burger er bij in onze family.

Maar voor mij zelf is het feest als de kinderen komen onverwacht of verwacht zoals elke dag even Diana.

Of op vrijdag Christa  en natuurlijk elke dag zoon Smijling met Menno . zo brengt elk kind vreugde .

Even een berichtje via Facebook of Skype van Barend en mijn gezicht lacht want op andere dagen.

Huilt soms mijn hart om dat ik zo graag de een of de ander had gezien of gesproken even hoi gezegt ,

Maakt mijn dag goed ik roep altijd ik word een dagje jonger 18 +ben ik al en nog even is het 69 .

En bijna weer een feestje Moederdag / Vaderdag  of Oma en Opa Dag in 2013 .

15 reacties

  1. Hele mooie WE ikan mas een nieuw achterkleinkind op komst dat is zeker rede tot vieren en ook je hechte band met je familie heel waardevol :-D
    Groetjes Laura x

  2. Ja, zo te lezen hebben jullie heel wat te vieren maar dat maakt het leven juist plezant, niet?

  3. Ja meis….. het leven bevat veel leuke dingen… geniet ervan

    xx

  4. Wat een flinke familie hebben jullie. Dat is niet een kwestie van vieren maar ook van vijven en zessen. Je hebt het er evengoed maar flink druk mee, Yvonne. Tja, en dan moet je wel eens keuzes maken. Maar je kaarten zijn altijd op tijd en welgemeend.

  5. hartelijkehothulk

    Genoten van je VIEREN WE

  6. heerlijk al die (familie) feestjes.
    blijf ze vieren!

  7. Genoeg te vieren zo te lezen, geniet er van zo’n grote familie.

  8. Begrijpelijk dat je niet alles kunt nalopen, maar een kaartje is ook altijd welkom toch?
    Mooie WE

  9. ria

    Niemand maakt de kaartjes zo mooi als jij Yvon. Ik heb ze nog allemaal van al de jaren dat wij elkaar virtueel kennen.Bedankt lieverd.
    Ik hoop dat je nog lang mag genieten van alle kinderen en kleinkinderen.
    Liefs, Ria

  10. Een boel te vieren zo te lezen, gelukkig maar. Al kan het inderdaad wel erg in de cijfers lopen dan.

  11. Veel feestjes heb jij Yvonne. Kan me goed voorstellen dat je daar niet altijd naar toegaat. Je zou er de hele tijd mee bezig zijn. En een zelfgemaakt kaartje is altijd welkom denk ik.

  12. Sommige feesten zijn fijn, andere feesten zijn teveel. Niet omdat ze niet feestelijk zijn maar teveel onrust… Maar zo te lezen blijven er nog genoeg fijne feestjes over!

  13. Zo te lezen heb je het maar druk met al die feestjes Ikan-mas.
    Heel begrijpelijk dat je die niet allemaal af kunt lopen. Een welgemeend kaartje, en dan ook nog een eigengemaakte, is dan een prima alternatief. :-)
    Wat leuk, weer een kleine erbij.

Trackbacks

  1. WE-300: 1 april | Platoonline

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

