on line* *off line P C

hoi

hoi

Waar zit je roept ze ??????

Nou waar ik altijd zit beneden of boven achter de pc rustig mijn ding aan het doen.

Mail na kijken en beantwoorden  Max voor de family stamboom

Barend voor de verzekering van de spartamet die hij al een jaar bezit

De SDK en Tempo Dulu Facebook WordPress en kijken bij HHH en Plato

. Skype staat aan en als ik boven kom zie ik S 1 na tien minuten Yvonne waar zit je ?

Tja druk family beantwoorden kaartjes schrijven voor de jarige en geboorte babby.

Als je niet reageerd word je er uit gegooit wegens geen interese terwijl je al paar jaar lid bent.

En niet hebt aan gegeven dat je wil stoppen maar je reageerd te laat ecuus te laat.

Ja soms heb je het druk met andere dingen je hoofd loopt om probeer bij te lezen .

Bij onze mede bloqers (sters)soms lezen en reactie soms alleen lezen of like.

Gelukig ben ik niet alleen die dat probleempje heb maar ik probeer mn best te doen .

Boeken lezen Helletocht en Natascha Kampusch en Jonge in gestreepte pyama . Monika Diederichs een vervolg op wie geschoren

Word moet stil zitten en cursus bij de libelle acedemy.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 reacties

  1. Ik merk dat je het druk hebt want bij Plato heb je volgens mij in 1991 voor het laatst gereageerd :-) Whahahahahahahah.

  2. ria

    hahahaha, druk,druk,druk,
    liefs, Ria

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

