Tegenstelling * * Mijn / Jouw

Mijn bezoek / jou Feest

Mijn bezoek / jou Feest

7 reacties

  1. Wat een leuke en originele invulling, helemaal goed!
    Dank je wel, liefs en fijn weekend.
    xxx

  2. O, zeg, ook al zo’n goede invulling ….. top hoor. Hoop trouwens ook dat het een leuk feest was :-)

    • De zilvere bruiloft van mijn broer Horst en Margret In Heidgraben was een super feest met mijn family

  3. Geweldig, zulke familiefeestjes Ikan-mas. :-)

  4. feestelijke invulling!!

  5. ferraravictoriene

    Samen een feestje bouwen, altijd leuk

  6. Wat goed gevonden Yvonne. Erg leuk.

    Ik ben hier de hele week al. Maar ik heb je nog niet gezien hoor. Ben je van de aardbodem verdwenen?

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.