Nieuwe Bewoners op vier pootjes

Honden en hun Baasjes.

Ohw wat nu wat hebben ze daar nu Honden nou even kijken hoor wat voor ras

Even de kat uit de boom kijken we zijn nieuwschierig vooral Menno .

De eerste dagen was hij woest Honden in zijn straat en wij maar zeggen ze zijn lief.

Ze wonen hier ook twee mooie bruine twee mooie wit/ bruin iets groter ras ?

Na en paar dagen loopt vrouwtje voorbij hallo zegt ze in het voorbij gaan en denkt wat groot.

Maar goed eerst maar kijken als we naar buiten gaan dat we niet gelijk buiten staan .

Menno gaat dan zo tekeer hij is mischien bang of voelt vrouwtje is bang voor de grotste hond.

Het gaat steeds beter Menno went er aan dat hij nieuwe buren heeft aan de overkant van de straat.

En wat zie ik nu vrouwtje is nu ook minder bang ze loopt zomaar voorbij als ze boodschappen doet.

En ja hoor ze raken in gesprek Oma en Opa ja zonder mij ik mag niet mee praten hoor.

Menno kijkt en gluurd voor het raam he ze gaan weer weg met de auto mag ik ook mee denkt hij .

Ze gaan wandelen de meisjes we vertellen niet dat er ook een reu bij is voor het gemak.

Meisjes zijn leuk voor hem op afstand en jongens dat is andere kaas voor een reu Soms

als Coby en Britt of Joep en vrouwtje Roxy en Anna- de Bruin – Bernd is het woef woef zachtjes roep ik.

Zie je mij ik groet je nu roep ik ook naar de meisjes uit de verte hoi zullen wij ook (vriendjes )zijn???

Vrouwtje durft hoor ze aait een van de meisjes ze zijn zo lief alle vier leuk hoor deze bewoners alle 6 .

Word nog vervolgd:

ik heb de post al

ik heb de post al

vier vrienden

vier vrienden

3 reacties

  1. Ik moest gisteren aan je denken…. in het asiel in Groningen Noord (Zuidwolde) zit een jack russel….

    xxx

  2. ria

    Ik lees bovenstaande van Melody .Zo zielig,
    groetjes, Ria

  3. Menno jongen, wat ze ook van je zeggen… je bent een brave hond hoor. Plato is gek op je.

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

