operatie * 2 *

oogen / Staar

oogen / Staar

Staar operatie …………….?

Al een paar weken van te voren controle bij de Oogarts tja uw linker oog heeft nog 20%.

Dus wat dacht U maar opereren U krijgt van de assistente wel een afspraken briefje .

We krijgen de brief en ik vraag kan ik nu weg ja is goed dus gaan we naar huis.

Nog niet thuis telefoon de man neemt op dokter nee mijn vrouw heeft geen afspraak vandaag.

Neem jij de telefoon maar ik moet terug komen om 15.45 de ogen moeten gemeten nog .

Foutje bedankt ik was toch bij twee loketten geweest maar te snel weg gestuurt denk ik .

Terug nu naar boven we zijn zo klaar en mogen naar huis U krijgt bericht  thuis .

Bij de apotheek de medicijnen lijst gehaald en afgeleverd in het ziekenhuis .

Dan komt de lijs per post met de datum maar nog even bellen dag van te voren .

Voor de tijd dinsdag om 8.30 aanwezig zijn we zijn er al om 8.00 uur neemt u plaats in de wachtkamer

Om half negen komt de zuster word wat later als de kamer vrij is kom ik U halen mevrouw B.

Om 9.00 gaat U mee en ik mag me omkleden alleen van bovenen dan dit jasje eerst en deze jas er overheen.

Ik kom zo om uw oog te druppelen welk oog Uw geb :datum naam enz.4x komt ze terug om te druppelen.

Zo we gaan naar boven red U dat ja hoor ik word erg nerveus en lach veel heb je lachgas gegeven ?

Boven wil mijn rechterbeen niet meer het trilt erg en mijn linkerarm lijkt wel Parkinson.

Heeft U dat wel meer ja maar ik kan geen stap meer doen en ik moet in de opreratie stoel.

Na een paar minuten zit ik dan ik krijg en deken om mij heen een muts op en pleister boven mijn oog Links

Dan komt er zo veel personeel zusters die pleisters plakken op mn borst een bloedrukmeter .

Om een naald in mijn hand voor de verdoving mijn oog is al gedeeltelijk verdoofd.

Beneden en nu wachten op de volgende verdoving de prik naast mijn oog paniek de Tensie is 250 / 130

Ik ga de Blok niet doende tensie is veel te hoog bent u bekent met hogebloeddruk loopt u bij een internist.

Gebruikt U medicijnen door de druppelaar worden diverse medicijnen gedaan om de bloed druk.

Naar beneden te krijgen ze bellen om advies niks helpt rustig blijven anders gaat U hypovertileren .

Ze koppelen me los we opereren u niet te veel risico mevrouw sorry kan U lopen ja zeg ik wil naar huis dus loop ik .

Het gaat niet goed hou mevr in de gaten ik word van de operatiezaal naar de gang gebrachten op een stoel gezet.

De zuster van beneden komt met een rolstoel en daar ga ik naar beneden Man vraagt wat is er komt U even mee?

Ze legt het uit en gaat een afspraak maken met de assistent van mijn Internist voor woensdag ochtend 9.30.

Op de afdeling van de Internist komt eerst een assistente voor medicijnen controle daar na de arts.

De DR gaat na ons gesprek de diverse afdelingen en de huisarts schrijven en word ik over +/- 14 dagen geopereerd

met . Roesje of zo ?

Blood Pressure

dokter

2 reacties

  1. hartelijkehothulk

    Hier begint zelfs een HHH van te brullen over zoveel ongein.
    Ik hoop voor jou dat het de volgende keer alles vlotjes mag verlopen?

    • tja en dan kunnen ze geen bloeddruk meten geen bloed afnemen en nu dit weer ik duim met je mee volgend keer beter bedankt xxxxxxxxxxxx

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.