Operatie *2 de * Staar

ogen / Staar Rechts en Links

ogen / Staar Rechts en Links

Nieuwe oproep Ziekenhuis .

Na veel vraag en telefoongesprekken met de klachten afdeling nee niet met klacht maar met vraag.

Wat nu zonder verwijsbrief word ik niet geopereerd dus moet alles opnieuw verteld en nagekeken.

Wat gaat er gebeuren ik ben in paniek geweest denk ik achteraf of zo begrijp dat ze niet opereren.

De tensie was veel te hoog 250/130 maar ja als ik een dokter zie springt mijn bloeddruk zo erg omhoog.

Nu even afwachten ze zijn bezig om alles te regelen voor mij pfffffffffffff wat een spanning nu weer.

Dan komt er een telefoontje kan U 25 06 2013 nee heb ik afspraak met Dental mijn tandarts .

Of wil u soms niet ja maar ik moet 48 uur van tevoren afbellen oke kan U dan 09 07 2013 ja .

U krijgt een brief met de gegevens toe gestuurd dus even af wachten nu het word nu anders gedaan.

ik moet om 8.45 me melden en we zijn er al om 8 .30 was rustig op de weg naar Zaandam.

Om 9uur komt de zuster me halen gaat u mee nee zegt mijn man ik blijf hier wachten op mijn vrouw.

Ik ben Lizette was wat he de vorige keer ja ze neemt de gegevens door stelt vragen en druppelt mijn linkeroog.

Ze neemt de bloeddruk op en belt naar boven ik heb twee patienten klaar hier de man gaat per rolstoel en wij gaan lopen.

Boven krijg ik een stoel gaat u maar even hier zitten dan druppel ik u oog verder ik zie de druppel maar voel niks meer .

Dan moet ik naar de operatie stoel en word lekker ingepakt krijg stickers en een naald in mijn hand

Dan krijg ik weer een bloeddrukband om mijn arm wat een pijn doet dat ja U bloeddruk is weer zo hoog daar komt het door.

Er komt een arts en nog een en nog meer mensen verpleging artsen ik krijg medicijnen door de naald gespoten.

Rustig adem halen niet hyperventileren gaan het gaat goed niet bewegen een alfabet aan namen gingen voorbij .

Ik ben ik kom dit doen af dat het gaat goed na een uur ze brengen mij weg naar de operatie kamer.

Ik herken de stem van mijn Oogarts vertrouwd is dat U krijgt zo een prik onder het oog een dopje voor de hartcontrole

En een doek over mijn hoofd en must op mijn haar ik hoor een boor geluid en voel vloeistof of bloed lopen.

Het is verder stil in de operatie kamer U bent klaar   het is gelukt ze rijden mij naar de uitslaapkamer en ik mag over .

Stappen naar een stoel ik krijg een glas water en dan komt er nog een mevrouw ze komen U zo halen hoor samen.

We krijgen nog een glas water en ik mag naar de WC lopen gaat wat zweverig maar lukt.

Dan komt de zuster kan U lopen ja ik krijg een arm als steun de andere mevrouw loopt zelf we krijgen koffie en broodje

En dan mogen we naar huis morgen 10 07 controle en over 14 dagen nog een controle 4 x per dag 2 druppels .

Afbouwen niet bukken ,niet tillen ,niet vallen,met kapje slapen en op rechterzij het voelt nog niet fijn morgen weer wat beter .

staar operatie gelukt links nu

staar operatie gelukt links nu

6 reacties

  1. Hartelijke Hot Hulk

    Hoeraaaaaaaaaaaaaa, Hopelijk komt nu alles goed.

  2. Wat een gedoe he meis. maar ja wat moet dat moet he?

    Nu maar weer aansterken en straks genieten van het beter kunnen zien.

    xx

  3. Max

    Dat was een pak van je hart! Beste wensen voor een spoedige genezing.

  4. ria

    Hè hè even diep zuchten. Wat fijn dat het achter de rug is. Rustig aan meis en alles komt goed.
    Liefs, Ria

  5. Fijn dat het goed gegaan is Ikan-mas.
    Sterkte met alle voorschriften en ik wens je een helder zicht.

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.