W E 300 * * Boeien = interesse

 Weinig of Niks           .

Waar begint het mee en waar eindigd het mee interesse voor een computer.

Eerst de commandoor de spel computer gaaf mens moet je kopen voor de kinderen.

Dan is het nee je doet je duiven klok weg en koopt een computer is veel sneller.

Ja ja doe mij  maar mijn duiven klok met ringen ben ik aan gewend .

Al dat moderne gedoe niks voor mij maar ja je wil mee doen dus toch een andere klok .

Ja de tijd staat niet stil hoor dus ook maar een P C ook de taal word modern en de duivensport ook.

Eerst de pc 95 dan de X P na een paar jaar Windows 98 en nu in 2013 Windows 7 en 8 alweer.

Hoeveel K B heb je , hoeveel geheugen 512 M B er bij een DVD er in een digitale Camera.

Er komt gewoon geen eind aan elke keer weer wat nieuws er bij liefst..

Heb je al een goede 3 in een afdrukken ,scannen en kopieren & faxen.

Interesse genoeg Addo Stuur boeken er bij om het te begrijpen.

Heb je dit en /of dat al geintastileerd dat programma heb je nodig op je P C .

In plaats van een spelletje aan tafel met het gezin  speelt Moeder nu op haar PC.

Af en toe roept ze de hulp troepen er bij Plato en of Melody Joep of Barend en Diana.

De een zegt nee he niet weer en de ander belt via Skype ik help je wel zonder de hulp kom ik er niet.

Ik ben blij lees boeken en artikelen in Computer idee of op Senior web en Addo Stuur.

Leer elke keer wat bij of vergeet weer wat belangrijks na de problemen met Windows  8 .

Hoop ik dat jut op zijn laptop en Jul op haar P C  samen gezellig kunnen chatten met de wereld.

10 reacties

  1. ja meid, je moet met de tijd mee als je bij wilt blijven….

    en hulp is er altijd, je hoeft het alleen maar ff te vragen ;-)

  2. Tja, die computer heeft inmiddels een rijke historie. Ik heb ook nog zo’n commodore 64 gehad. Maar dat is toch niet te vergelijken met de hedendaagse computer als vermaakapparaat en, met name, kennisbron. We leven in een heerlijke tijd wat dat betreft.

    Maar als ik het goed begrijp ben jij wel door de PC geboeid? Ja, dat dacht ik al. Deze WE werd zo enthousiast opgeschreven, dan moet je wel een echt hobbyist zijn.

    Dank je wel voor deze WE in warme dagen.

  3. Ja, de pc kan zeer boeiend en zelfs verslavend zijn. ;o)

  4. Mooie invulling, en mooi beeld van de drempels bij de intocht van de computer! Door mijn vak moest ik al vrij vroeg meedoen, maar ik heb nog steeds iets van: Ho nou, maak het spul van nu eerst nou eens even goed in orde vóórdat je met wéér nieuwe grapjes komt!

  5. Er is geen ontkomen meer aan Ikan Mas als je eenmaal geboeid bent door de computer.
    Knap dat je er ondanks de hordes bij blijft.

    Groetjes Laura

  6. Ja, wie had dat kunnen voorstellen he. 20 jaar terug hadden we nog geen idee dat bijna heel nederland in de ban is van de computer en er haast niets meer zonder kan.

  7. Me

    Wij zijn zelfs technisch werkloos als er één programma op die verdomde PC niet wil werken! Hoe kan een mens nu zo afhankelijk zijn van een ding zonder gevoelens? Liefs, Me

  8. Eigenlijk niet te geloven zo afhankelijk als je zou kunnen zijn van een computer tegenwoordig, hè…

  9. Ach ja, het is een hobby hè? Het is wel duidelijk dat jij veel plezier beleeft aan je pc. Mooie WE.

Trackbacks

  1. WE-300 voor juli-aug 2013 | Platoonline

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

