Memoriam * * Menno

Menno 27 09 2013  overleden

 Memoriam. Menno 27 09 2013
overleden

 

Overleden onze Vriend.

 

We hadden een afspraak met de Dierenarts aan Hius op 27 09 2013 om 12 00 uur

Gewoon voor de jaarlijkse coctail  maar ze belde af of het ook om 15.00 uur kon.

Ja dat was goed kon ze meteen de nagels knippen van de Cavia,s .

Menno had donderdag niet zijn eten op wat hij wel meer een keer in de maand deed.

De cavia en parkieten kooi  al vroeg schoongemaakt want Christa zou om 9.uur komen.

En Smijling en Menno kwamen ook rond die tijd dus lekker bakkie samen gedaan.

Rustig met Menno gewandeld om 12 00 uur met Smijling  Menno deed geen druk maar plaste wel.

Hij liep erg rustig trok niet en lied zijn staartje hangen hij was niet lekker buikpijn ?

Eten wilde hij ook vandaag niet en niet op de stoel of op de bank hij lag in de gang of keuken

Om 15.00 uur kwam de dierenarts Menno was erg rustig ze keek hem na en woog hem

Hij was 12 .50 kilo oren goed ogen goed  binnen kant lip wit niet goed buik hard en 37% onder temperetuur.

ik vertrouw het niet de hond is zo rustig ik geef hem geen injectie maar een pijn stiller.

En ik bel Ceressa dieren ziekenhuizen in Amsterdam voor een Echografie abdomen.

Nog voor vandaag we hebben Christa gebeld om hulp zij is bekend in Amsterdam.

Na lang zoeken kwamen we aan en moesten wachten op een arts daar .

Al tijdens de Echo vertelde de arts was hij zag in de buik van Menno donkere plek Bloed armoede?

Mild was goed, nieren goed ,maag goed, maar de Lever was slecht en pijnlijk we hielden hem met ons drie vast op zijn rug.

Nee ik kan niks doen er zijn tumoren gesprongen in zijn buik zo kan hij niet onder narcose en niet geopereerd.

We waren alle drie in shock Christa Smijling en ikke we hebben gekozen voor Euthanasie het kon niet wachten tot de volgende dag.

Hij bloede gewoon leeg en raakte in shock door het bloed verlies ik ben bij Menno gebleven en mijn man geroepen .

Samen hebben we gewacht tot hij in sliep na 4 injectie,s tranen met tuiten maar het kon niet anders

nu zijn ze samen Matjan Jack Banjer Menno onze vier musketiers sterretjes aan de hemel

Matjan Jack Banjer Jack Banjer Menno

Matjan Jack Banjer
Jack Banjer Menno

 

5 reacties

  1. Ach lieve hemel wat afschuwelijk!!!!!

    Jeetje meid, hier schrik ik van….. heel veel sterkte hoor!

    {knuffel}

    • Zo onverwacht nooit ziek en nu zo plotseling uit het leven veel te jong met 11 jaar

  2. Ach, wat is dit een naar bericht zeg!! Maar zo te lezen hebben jullie alles gedaan en voor Menno een hele goede beslissing genomen, hem is waarschijnlijk veel pijn bespaard gebleven.
    Heel veel sterkte met de lege plek in jullie huis en hart.

  3. ria

    Het doet verdriet, Ik leef met jullie mee
    Liefs, Ria

  4. Potverdorie, Hier schrik ik van . Ik wist het niet. Ach wat erg. Hopelijk heeft hij niet heel erg hoeven lijden. Lieve Menno, we waren grote vrienden geworden. Ik mocht je altijd aaien en je blafte niet één keer tegen me. Ik hoop dat je gelukkig bent in de hondenhemel en dat je nog vaak naar ons zal kijken als we weer struikelend door het leven gaan. Dag lief vriendje, het ga je goed.

    Willem

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

