De ogen van banjer

in dit stuk wil ik wat vertellen over de ogen van Banjer en hoe het verder met hem gaat Nu we haden thuis al Jack van mij en Matjan van Smijlingdus twee jack russel laag benen we haden show gelopen met hun Matjan lag er meteen uit met zn kromme pootjes en zn lieve glimlach om zijn lippen onze kleine pittbull noemde we hem altijd liefkozend en jack was een nice pupje .2de show als jongen hond kreeg jack een V voldoegde bij de derde show kreeg jack een O onvoldoende zijn oren waren gaan staan en dat mag niet bij een jack russellook had jack wat toevallen gehad ik dacht die word niet oud. dus zij ik op een keer als jack wat ouder word wil ik er graag een bij zo we samen oud kunnen worden .we kwamen bij een kennis uit de duivensport en dar liep een nestje door de gang Moeder Opa en Oma russellmijn man zij is dat een reu en is hij al verkocht nee was het antwoord .ik kreeg banjer voor mijn verjaardag op 24 augustus we haalde hem een week er na op Banjer was zijn naam naar zijn Opa .

2 reacties

  1. ik heb Banjer gekregen van mijn man op mijn verjaardag .hij liep met zn broetjes en zusjes en opa en oma bij kenisen uit de Duiven wereld in Wormer rond .mijn man vond hem mooi en vroeg meteen is het een reu en is hij te koop ,hij ging een paar dagen na de verjaar dag mee naar ons huis en kreeg toen met een een prik de laatste als pupje vcan Erp vond het een mooi hondje en wij ook Jack was mee en vond Banjer ook lief alleen Matjan niet die houd niet van pupjes 😉

  2. 19 07 1998 geboren in wormer Jack Russel Terier Reu korthaar , kortbeen , drie kleur ,Banjer is zijn naam 7 weken oud was hij .de zomer was nat en geen echt pupy s weer vond ik ,maar ja honden moeten nu een maal buiten hun behoeften doen al hebben we een grote tuin wandelen hoort er bij 😕
    Banjer had last van natte oogjes geen viese maar nat .hij kreeg er zalf voor en we moesten het in de gaten houden op een donderdag avond huilde hij vrezelijk we belde meteen de dieren arts komen zei die .dat deden we dan ook ja zegt hij Banjer i nog te jong voor onder narcose mar ik maak een afspraak voor U in Amsterdam bij de dieren kliniek
    Prof .dr .M.HBoevekeek hem na Banjer en zij hij is te jong maar de hond moet wel geholpen worden hier of in Utrecht
    op 13 01 1999 gingen we smorgens op weg naar Utrecht Banjer kon niets meer zien 21/2 half uur bleef hij weg nog verdooft gingen we op weg naar huis .na 10 maanden begonnen Banjer zijn ogen weer te tranen er werd weer een afspraak gemaakt voor hem in Utrecht 15 12 1999 is hij weer geholpen ze vonden Banjer een klein en dapper hondje de proferor had nog nooit zovel haren gezien in een oog van een hond als bij Banjer.
    Banjer is met veel liefde geholpen door de artsen en wij zijn hun heel dankbaar en de liefde van Banjer voor ons is onbetaalbaar voor ons hij kan nu kijken anders was hij blind geworden alleen is hij bang voor anderen honden en blaft hij veel met alles verzorgde Jack onze Banjerals blinde gelijde hond pootjes op jack en zo liep hij mee of hij hield Jack vast met zn bek in Jack zn vel ook tiet hij bij Jack hij kon nieits zien dus het verschil van Moeder en Jack heeft hij niet geweten het eerste levens jaar hij is nu bijna 7 1/2 maar ze zijn dikke vrienden Jack en Banjer Menno heeft het er zwaar mee Jack deeld zijn vriendschap over beide reuen maar Banjer niet knuf van bamme Russel 😛 😀

Geef een reactie

