Menno mijn Parson Jack Russell Terrier

Hier wil ik wat vertellen over mijn Menno mijn hond als ik tijd heb

.want ik moet ook werken en dan maakt hij al zijn avonturen mee met Jack en Banjer .

als ik ATV heb kan ik langen wandelingen maken met Menno en in het weekend en de vakantie

.menno heeft wel een paar vrienden Boris >Tyson >Kevin >Roxy> Nelly >Martha>Jedi.

maar pas op als je ons tegen komt en hij kan je niet dan pakt hij je hoor .eerst kennis maken niet zomaar aaien .

en niet op de stoep fietsen daar houd hij niet van .ook mag hij graag je laten schrikken .maar hij is ook erg lief .hier is een foto van Menno als pup met Banjer spelen met de bal

zo even showen mijn hond Menno hij is nu 2jaar tijd voor een potret foto van hem met jack en banjer

[IMG nu nog een van Menno alleen

zo ik ga maar even verder met vertellen over Menno en zijn broertjes Jack en Banjer .elke dag gaat Menno naar Opa en Oma ik ga dan werken centjes verdienen voor ons beiden .

Jack is ziek geworden en na een week ingeslapen nu heb ik nog alleen Banjer de brombeer thuis .we misten Jack wel erg we hebben echt overal in huis en in de tuin gezocht in de bench op de bank bij vrouwtje in bed onder dekkens maar nee onvindbaar we wilde niet eten we staakte gewoon ,

misschien kwam Jack wel terug dan had vrouwtje hem mischien verstopt ik werd wat ziek niet lekker in mijn vel Banjer ook niet maar goed als je niet eet gaat het fout en een hond moet ook eten om op kracht te blijven zo gingen we maandag 21 11 2005 om 12,30 in de wachtkamer zitten wachten op onze beurt

ik was de eerste daarna kwamen nog 3 honden 6 poesen en een konijn in de wacht kamer ik leek wel woeste wolf al die vreemde om ons heen .

ik werd weer rustig en we mogen naar de spreek kamer de Dr wil in mijn bek kijken .even verdoven ,ja dat dachtje 2x een verdoving en toen ging ik onderzeil.mijn keel amandelen waren wat ontstoken en ik had 39,05 verhoging

verder was alles goed mn hart, maag, .buik ik spugde wel bij de Dr maar verder was alles goed we waren toch pas nog geweest bij de Dr voor onze coctail prik ik kreeg nog een antibiotica prik en een ontstekings remmer 4 injecties in mijn lijf en helemaal van de wereld kwam ik thuis Banjer schrok wel hoor hij dacht wat nu hij heeft me besnuffelt en bewaakt zonder te brommen lief he .

later toen ik sliep is Banjer me weer gaan zoeken in de bench in de gang en keuken,ik lag gewoon bij Opa om 17.00 uur werd ik even wakken plaste spontaan op mn dekbed in de kamer ik liep als een dronken man door huis wilde van de bank op de grond dan weer op een stoel zelfs wilde ik op de leuning van de bank dat ging niet ik zou mn poten breken zei Oma zij tilde mij steeds als ik weer wat anders wilde liggen

ik was blij dat Smijling er was zijn we even in de tuin geweest ik heb wat vla gegeten en bij de koffie 2 biskwietjes om 21 uur was ik weer bij de tijd en blafte en rende een rondje door de tuin we hebben een klein rondje gelopen en toen naar bed logeren bij Oma en Opa vanacht

Banjer slaapt bij Opa .als alles goed gaat hoef ik niet terug en anders moeten we donderdag bellen met de dieren Dr .vanacht slecht geslapen hoor had dorst en moest plassen dus Opa en Oma wakker gemaakt mocht ik in de tuin gelukig is die groot kon ik even snuffelen en plassen en drinken om 4 uur weer naar buiten maar toen mocht Banjer ook mee rondje over straaten

toen ben ik bij Opa en Banjer in bed gekropen .Smijling werd pas om 5.30 wakker had hij geluk hoefde vanochtend niet te wandelen met mij .Hij was wel blij ik heb weer wat gegeten gaat wat beter ben nog wel wat slap maar weer vrolijk .

het heeft nog wel een week geduurt voor ik weer de oude wasik miste Jack natuurlijk ook erg net als Banjer die wil nog steeds geen vriendjes met mij zijn die brom beer hij loopt wel netjes naast mij als we

wandelen moet hij ook wel aan de lijn heeft hij geen grote bek . Menno en Banjer zijn beide wat ziek geweest buikpijn gelukig niets ernstigs maar wel lastig voor hun .ze hebben gister even gespeeld met Nelly en Martha en Jedi ze waren gelijk aan de wandel aan de overkant van de koksloot liepen Tyson Nelson en zijn vriend gezellig hoor met zn allen Boris was er niet bij hij was binnen

9 reacties

  1. wat zijn ze speels en lief zeg!!!
    Liefs annelies

  2. Wat is het hier stil de laatste tijd….
    Alles nog goed?

  3. Hoi lieve Yvonne,

    Alles goed?

    Liefs van Simone

  4. Hoi Yvonne

    euk dat je op mijn weblog bent wezen kijken!
    Alles goed verder?
    lieve groetjes Ineke

  5. ine

    wat een leive hondjes heb je zeg

  6. jammer dat de foto’s het niet meer doen…

  7. Wat een schitterende portretfoto’s van jouw honden!!

    groetjes, tamara

  8. Wat een prachtige foto’s van je honden zeg..Misschien zou je het leuk vinden om eens een keer een kijkje te komen nemen op ons nieuwe Jack Russell/Hussell forum…
    Niks moet, maar zou wel erg gezellig zijn..
    Hoe meer Jackies, hoe meer vreugd nietwaar?

    groetjes, Hussell en Russell

  9. gert

    ach wat lief ik wou dat ik er ook eentje hat

Geef een reactie

