Banjer

                                                               Waarom jij .

Banjer Ja ,ja tijdens elke wandeling valt het op,ben jij nu een Hond of ben je een Poes de buurt Katten weten er geen eind aan.

Je bent groot genoeg voor een flinke Kater zo een van het eiland Mann met zo"n kort staartje, je loopt wel stoer met mij over straat met je staatje recht.

Imgp2415_2 En dat kopje van jou recht op tussen je schouders wie doet mij wat straal je uit! en daar bij heb je een grote bek en een klein hartje.

Bang ban je voor grote Honden maar toch speel je ook graag met je vriendjes,je blaft van blijdschap en herkening als je een Hond herkent .

De_jagers_jack_en_banjer En woest ga je tekeer tegen een Hond of Hondjes die je niet herkent en bij het dichter bij komen en de geruststelende woorden van vrouwtje.

Kalmeer je weer gelukig weten veel baasjes Man of Vrouw dat je een klein en lief Hondje bent met heel veel lawaai zo als veel Jack Russels.

Banjer_op_mn_kussen  Je begint al zodra je wakker word een brombeer en mopperkont eerste klas ben je maar al trek je nog zulke lelijke bekken naar mij gehapt of gebeten heb je nog nooit.

Wij vertrouwen elkaar gewoon ook al zeg ik dat ik niet 100% voor je in sta met een ander, je verdedigd je zelf wel als je het nodig vind.

Je laat wel luid en duidelijk merken wat je wel of niet duld van vreemden en huisgenoten Je was een Hondje met beperking dat ter wereld kwam in Wormer.

Samen met je broertjes en Zusjes puppy"s je hele fam was aanwezig toen ik je voor het eerst Imgp0282zag en meteen riep ik Pa moet je nu eens kijken wat een  mooi nestje.

Toen de voor deur open ging van je geboorte huis kwamen er wel 12 Jack Russels op me af Moeder Vader Opa en Oma Jacky.

Blaffend en kwispelend en Pa zei meteen is dit een Reu en niet verkocht dan koop ik deze Imgp3107_3 pup je krijgt hem voor je verjaardag .

Banjer noem de we jou naar je Opa toen we je haalden gingen Matjan en Jack mee konden ze meteen kenis maken met jou.

Bij thuis komst werd je begroet door de Kater Micky en de poesen Miesje en Tannie onze 2 Imgp2895 adoptie poesen het duurde een week voor dat jij werd geacepteerd door onze huisdieren .

Je pikte Honden brokjes en probeerde de Poesen uit, een duw hier een tik daar en je wist je plaats in huis met 2 Jacky"s en 3 Katten en een Duivenhok vol Postduiven

  1. nooit aaien als ik slaap
  2. nooit optillen alleen mn vrouwtje mag dat.
  3. nooi zo maar aaien eerst vragen.
  4. nooit op mijn tenen trappen zijn gevoelig
  5. nooit met je handen in mijn Bench ik (BIJT)

Cismo de Kater vande buren ligt in de steeg als we er aan komen hij trekt een lelijke bek en loopt op het tuinscherm af om zijn nagels te scherpen.

Ik vraag he Cismo je gaat toch weer niet lelijk doen tegen Banjer hij grouwt en blaast en loopt dan rustig verder nee he .

We willen gewoon naar ons huis Cismo loopt statig met zijn staart om hoog verder nr 28 nr 30 nr 32 nr36 nr38 en hup het erf op van buuf Wil.

Wachtend tot Banjer voor bij is met zijn vrouwtje aan de lijn net als de 2 poesen van buuf Wil  .

5 reacties

  1. Ja, ja, ik zie haar wel eens tuffen op die fiets. Dat gaat maar effe niet makkelijk he? En zo kom je overal. Heerlijk voor je dat die dingen er zijn.

  2. Ria

    heel goed gedaan yvon,groetjes

  3. Wat een heerlijk lentelogje Ikan-mas. 🙂
    Mijn ene zus heeft jaren vlak bij Krommeniedijk gewoond. Ik heb daar wel eens gefietst. Een mooie omgeving. 🙂

  4. Ik heb begrepen dat Jack Russell’s wel lieve maar niet de makkelijkste hondjes zijn Ikan-mas.
    Je geeft goede tips. 🙂

  5. Plato

    Banjer is voornamelijk Banjer. En een heel lieve, aanhankelijke hond. Ik mag hem zo maar aaien en hij piept als ik het niet doe. Dus doe ik het wel. Ik ben helemaal gek op hem. Net als op Menno. Als ik later groot ben, neem ik ook een hond.

Geef een reactie

