Banjer en Menno

                                                    Menno en Banjer .

Imgp0279 Na de eerste ochtend wandeling is er een belonig een koekje ,braaf ja braaf je hebt lief mee gelopen het koekje  is snel weg even wat vers water drinken.

En dan naar de huiskamer waar Menno al grommend en brommend word op gewacht hij springt op de bank naast mij en gaat de kussens op schudden met zijn neus en poten en komt dan lekker liggen.

Imgp1445 Na 3 rondjes prins heerlijk alles onder controle hij pikt het liefst de plek van banjer en het baasje het is nog vroeg 6.45 de baas gaat zo weg werken .

De dag met Banjer begint dan die loopt met zijn borst vooruit staart om hoog van wie doet mij wat stoer he maar ik ben toch niet bang voor hem die krummel.

Imgp1206 Mijn knik oren gaan omhoog hoor ik daar niet wat ja hoor buurman Gerit komt thuis wroeff wroeff goede morgen buur zag je een bekende braaf hoor.

Nee niet blaffen het is nog vroeg ,ja ja je bent braaf waar is je bal zoek hem dan goed zo ,neus neus en je stoot met je neus de bal naar mij toe je wil ballen ga maar halen braaf hoor.

brr brr grr NEE Banjer niet grommen jij wil toch niet spelen met de bal jij brom beer"t alleen maar ,kom maar zitten bij mij .

Imgp3521 Na het spelen met de bal en rondjes rennen door de tuin komt Menno ook op de bank liggen hij rechts en Banjer links even knuffelen.

Ze hebben nieuwe jasjes gekregen de jongens een veiligheids en een zwem vest zijn ze goed zichtbaar tijdens het wandelen of zwemmen

Imgp0887 Veilig samen uit en veilig samen weer thuis zo hoort het nu nog en nieuw tuigje voor Menno kopen maar waar ?een knipper lichtje allen is toch te weinig voor de hond .

4 reacties

  1. Plato

    Tja, zucht…

  2. Anoniem

    mijn moeder heeft ook groten deels haar 4 kinderen alleen groot gebracht en ik vind dat ze het knap heeft gedaan.vaak onder moeilijke omstandigeden 1920- 1960

  3. Het zou ideaal zijn als iedereen een liefhebbende vader en moeder had…

  4. Ze hebben het maar goed bij jullie Ikan-mas. 🙂
    Die vestjes zijn handig nu het weer korter licht is.

Geef een reactie

