Boeken

Schrijf even mee .

Als lid van de groep Creatief -en- effen-wat -Anders van de Stichting Diagnose Kanker de  S D K.

Zijn wel wel eens bezig met anderen leuke dingen om dat iemand uit de groep een idee heeft van kom op kijk eens wat mooi dit is.

Zo als Simone Milly Leni Bea Ankie Cor Annelies Madeleine Anna Marike Hessel Frits Yvonne en Alice enz:

Maar nu tot 3 x  toe inspireerde Frits ons tot schrijven en mee denken over een verhaaltje of gedicht .

Het eerste boek kwam uit onder Frits zijn leiding en inspiratie Het Mirakel van Dabbelo.daar na kwam Limerick of -Jij en de Spreuken tegels .

Het was voor iedereen een verassing toen de boeken door de brievenbus op de deurmat vielen.

En vandaag heel onverwachts ja hoor er was post Banjer blafte al luid en duidelijk er lag een paketje op de mat.

Menno probeerde het mee te nemen naar binnen het was te zwaar zes tanden zaten in het karton .

Menno bracht de post binnen op de stoel en hij en Banjer kregen hun koekje voor het melden en binnen brengen.

Ik voelde het meteen het boek van Frits en maakte het open ja hoor F F WAT ANDERS een nieuw boek van Frits .

Ik begon meteen te bladeren en te lezen werd warm en koud een boek vol liefde en verdriet maar ook geluk .

Heel mooi met tekeningen en er waren zelfs twee stukjes van mij uit gekozen en in het boek geplaatst

Wat ben ik trots op wat we weer als groep onderleiding van Frits hebben geschreven het is echt mooi geworden

Frits hartelijk bedankt voor al je moeite je bent een Kanjer en al de mede Schrijfsters(ders) ook bedankt .

F.Morhee@upcmail.nl

11 reacties

  1. Ohjeeee Yvonne wat een eng verhaal….. brrrrr
    Ik moest in mijn jeugd ook ooit een tijdje aan de selsun brrrr
    Godzijdank al jaren een schoon hoofd hihi

    Mooi dat je meedoet met mijn Woens-Wil, je link zet ik er bij hoor…. morgen zie je het staan op mijn log!

    Lieve groeten Melody

  2. Ria

    van zoiets word je ook niet beter he ?

  3. Het vinden van een een passende shampoo als je roos hebt is erg lastig… ik had laatst een shampoo en daarbij werd de roos heel veel erger… en begon het zelf te jeuken op mijn hoofd… nu ik een nieuwe shampoo en conditioner heb, heb ik nergens meer last van… Mooi verhaal Ikan-mas…

  4. Hoi Yvonne ik hoop dat het uiteindelijk allemaal goed gaat komen of dat het al goed is. Roos is een vervelend iets mijn man heeft ook iets op zijn hoofd en om het een beetje in het minne te houden gaat het koppie op kaal en moet hij twee maal per week een smeerseltje smeren.

    Goed verhaal
    Groetjes Joke

  5. Gemeen spulletje dan dat Selsun. 😦
    Het zal wel niet meer bestaan denk ik.
    Ik heb ook wel eens last van roos en bij mij werkt H. & S. prima. 🙂

  6. hoi Truus Selsun was vroeger op recept nu vrij te koop bij de aphoteek

  7. Plato

    Goh, ik heb ook last van roos. Maar ik schrap het altijd af met een aardappelschilmesje en daarna zet ik de roos in een vaasje.

  8. Plato wees blij dat jij niet hebt wat de patient heeft . zou je geen grapje er over maken .

  9. Wat leuk Yvonne. Dit is dus het tweede boek als ik het goed begrijp? Het lijkt me leuk om dat even te zien.

  10. Hoi Plato
    we hebben nu
    1 het mirakel van dabbelo
    2 limerick of-jij
    met de spreuken tegels
    3 FF wat Anders
    en ????
    nog op komst ??

  11. annelies

    leuk heh het is echt mooi geworden !

Geef een reactie

