Menno en Banjer

Jack  Menno  Banjer okt 2005 (Small)  Vriend en Vijand ?

Banjer vraagt zich af waarom zijn mensen zo en Menno zegt weet ik veel ik snap er ook niks van ?

Hier mag je niet lopen staat een bord verboden voor Honden daar mag je niet zitten speelterein.

Niet tegen mijn heg plassen niet tegen mijn plant niet  mijn tuin komen ja wat mag je nu nog wel .

Banjer nu mag ik ook mijn pootje niet meer optillen tegen het hekje er zit geen poortje in dus loop ik zo het erf op .

Toen ze nog mijn (Vriendin was mocht ik zelfs mijn poot op tillen al zei vrouwtje nee nee he tegen mij .

Ach de regen spoelt het wel weer weg en ja wat dacht je van al die katten op haar erf die mogen er plassen en laten hun drollen er liggen .

Doen wij niet vrouwtje ruimt het wel op voor ons Was het nu een vriendin of zoekt ze ruzie met vrouwtje .

Ik zeg haar geen gedag meer nee ik ook niet zegt Menno. we lopen gewoon door dikke vinger voor dr.

Ik plas waar ik wil over de katte sproeisels heen en hun drollen ,nee Banjer ik loop door met vrouwtje ik wil dat gezeik niet aan mijn kop……………… .

Dan maar geen vrienden meer ik ben die katten al lang ziek van ze gluren maar naar ons ba ba .Bolle wangen

10 reacties

  1. Nou, ik ben er snel klaar mee. Ik doe niet aan internetbankieren en ik geef geen info via de pc. En als er spam is geef ik dat meteen door aan de provider.

    Tot nu toe gaat het goed.

  2. Goedemorgen lieve Yvonne, je bent weer de 1e zoals altijd en ik blijf dat geweldig vinden!
    Je trouwe deelname vind ik super!!!

    Mooie zoz weer, en ja alles bevat risico’s he?

    LIefs en fijn weekend hoor!

  3. Mooie ZoZ zeg!! Inderdaad, in het begin was het nog veel erger, maar toen vond ik het ook nog spannend om mijn mail box te openen en te zien of er een bekende had gemaild 😉
    Nu lijkt het wel of het bij het leven met pc hoort.

  4. je moet heel goed nadenken voor dat je je e-mail adres ergens achter laat, voor je het weet krijg je een stroom aan spam binnen en NOOIT persoonlijke gegevens doorgeven!!!!!!!!
    fijn weekend

  5. Jenke

    Ja in het begin was het zeker te bar,internet bankieren doe ik niet en als ik iets koop dan alleen onder rembours en vooruit betalen alleen bij mij vertrouwde zaken.fijn weekend

  6. Die ING klanten kunnen er wat van, helaas schrijven ze “belangerijk” ipv belangrijk, dus dat is al een teken, reclame hoort bij deze maatschappij, vragen doe je er niet om, krijgen genoeg……;-)))

    Groetjes.

  7. Ria

    ze gaan dus verder leven als kat en hond
    liefs

  8. Nou jullie hebben wel gelijk hoor…. bijt maar lekker van je af! Je hoeft per slot van rekening niet alles te pikken!

    Liefs!

  9. De heren zijn bij mij van harte welkom. Mijn katten begroeten hen met een hooghartig stilzwijgen. Ach ja…

  10. Lastig hoor Banjer en Menno. Naar het vrouwtje luisteren dan maar. 🙂

Geef een reactie

