Ja of Nee * * Voeding

Wat eten wij vandaag …………?

Vrijdag avond wat zullen we zondag eten Zuurkool met worst of rollade en toetje na kijk niet zo zuur .

Ja ik weet het wel je lust niet alles maar Jij moet groeten eten ik niet ik heb genoeg aan Rijst met ketjap en speklap.

Nou anders gooi ik de Zuurkool weg dan koop je maar Zaterdag andere groenten voor Zondag .

Zaterdag maak ik wel pannekoeken dat lusten jullie wel ik heb nog pannekoeken meel in de kelder .

Ja Jij bent lastig met eten je lust dit niet en dat niet je kijkt meteen met een vies gezicht

Je denkt nog altijd dat je een kleinkind bent ik lust dat niet sorry hoor je bent volwassen .

En niet altijd zeuren om Witlof of Hutspot en Boerenkool Spruitjes en Andijvie .

O,ja je lust ook wel Bruinebonen en Capucijners Wittebonen en Snijbonen Linsen Worteltjes .

Spercibonen en Paksoi Uien en Paprika Knoflook Sla enPrij Bloemkool en Spinasie .

Tuinbonen Brokolie en Rodekool met appeltjes ja ze lust genoeg met een aardappetje .

Ook Rijst en Spageti en Marcaronie en Couscous en lasanja

Maar noem nu eens zelf op wat je wil eten zelf klaag je over spinasie en hutspot

Je kan er niet tegen je bord zwemd van de sju en eet zo weinig dat we ons af vragen of het wel gezond is .

 

Geef een reactie

