Photo Sunday * * Stripes

nieuwbouw centrum Zaanstad

7 reacties

  1. Mooie foto’s weer, want een bont kleurenspel in strepen en blokken, mooi ingevuld.

    Liefs en fijne zondag!

    xxx

  2. Velen zeiden er over, “je vind het mooi of spuuglelijk”.
    Als ik er op mijn racefiets langs rijd veroorzaak ik altijd bijna een ongeluk
    Daarom stap ik tegenwooordig af om dat mooie pand te bezichtigen.

    OT
    Kom jij van of woon je in Wormerveer?
    Ik heb daar banden mee, mijn moeder woonde op het schoolpad.

    • hallo HHH ik ben een Haarlemse maar woon al van af 1955 ongeveer in Zaandam op diverse plaatsen zuid, noord, oost, haven, vijfhoek, kalf ,enz en nu +/- 25 jaar in Wormerveer noord. maar word nooit een langoor ofzo .het is een apart volkje neemt niet snel nieuwe bewooners op .

      • Een apart volkje, daar weet ik van.
        Maar laat ieder in zijn waarde?
        Denk dat in de toekomst het woord ‘buren’ helemaal vervalt!

      • ik heb gelukig ook leuke buren hoor en ons gezin en kleinkinderen
        en huisdieren
        de natuur en ik geniet van de dieren

  3. Mooi foto’s! Alleen… het gebouw staat in Zaandam.

    • het oude Zaandam nu met 7 gemeenten heeft de naam Zaanstad .de andere plaatjes/dorpjes hebbenwel hun eigen naam gehouden ivb
      met diverse zaken
      Zaandam – Koog aan de Zaan -Zaandijk -Wormerveer -Krommenie _Assendelfd- Westzaan.
      wormer en Oostzaan horen niet bij Zaanstad

Geef een reactie

