Tanden en* * Kiezen ( 2 )

De Tandarts

Op Donderdag om 11.15 is de afspraak met de tandarts en om 13.05 bij de Mond hyachniste?

Mevr  het loopt even uit we hebben net een kindje gekregen en het duurt wat langer nu.

Het lukte niet het kleine meisje wilde haar mond niet openen dus komt U maar.

Gaat U maar ziten dan vertel ik wat ik ga doen U hoeft niet bang te zijn.

De Tandarts Mona verteld rustig wat ze gaat doen onder tussen maak ik en de zusters grapjes .

Ik had in bed willen blijven onder mijn dekbed ik had buikpijn om te komen hier .

Maar ik moest he wil ik geen dracula meer zijn de drie dames grapte terug .

Ik ga U een verdoving geven doe de mond maar open goed zo nu nog de andere kant even .

Ik ga de mond wat schoon maken en wat boren en de gaatjes vullen ik hoor het geluid .

Hoor het water lopen en de zuiger zuigt het water weg koude lucht en vieze smaak ba ba

Kan U morgen om 14.00 terug komen dan maak ik deze voortand af ,

Onder tussen werken ze door aan mijn gebit en kijken of ze nog wat zien wat er niet hoort.

Oke we zijn klaar tot morgen nu even wachten op de Mondhychaniste .

Even later komt ze mij halen gaat U maar zitten gebruikt U medicijnen en waar voor .

Ja zes soorten ik heb het al door gegeven aan de Tandarts oke ik kijk het na op de PC.

Ze begind en ik ga hypervetileren en ze stopt het word te veel voor U he tranen lopen over mijn wangen.

Ik ga even met de tandarts praten ik kom zo terug het ging bij Mona goed he we maken een nieuwe afspraak.

Op een dag dat U niet naar de tandarts gaan moet dat is beter en behandel ik U met de hand zonder de aperatuur

klikgebit van onder kaak

klikgebit van onder kaak

2 reacties

  1. Oh meis, wat een ellende he?
    Maar wel ontzettend dapper van je hoor!
    Ben trots op jou!

    -x-x-

  2. Inderdaad, je bent dapper. Brrrrr… al die instrumenten.

Geef een reactie

