Tanden * en * Kiezen (3)

Tandarts  Mona.

Na het misluken van de behandeling bij Anita heb ik weer twee afspraken staan.

Het is slecht weer het is glad en er ligt veel sneeuw nu nog een parkeer plekje .

Ga maar vast als ik een plekje vind kom ik ook binnen dus hup ik ga naar DentalZorg.

Het is er lekker warm binenen alles blinkt in rustige kleuren wit en groen.

Er zijn veel moeders met kleine kinderen gezellig dat leid ook wat af.

Dan komt Bert binnen en word ik geroepen komt U maar mee.

Ik ga U verdoven en ga een zenuw behandeling doen en Mona praat verder.

Ze legt uit wat ze doen gaat en overlegt wat de twee zusters moeten klaar maken/doen.

Ze boord en vijlt de zuiger staat aan er zit een haak je over min mondhoek.

De watten onder mijn lippen zodat er wat meer ruimte ontstaat ?

Rustig adem halen door U neus mijn buik krimt mn maag mn handen knijpen zich vast.

Als mijn oog knippert vraagt ze gaat het ,pijn nee niks gaat goed antwoorden gaat niet met al die aperatuur.

Als Mona klaar is zegt ze nu even kijken en wat vind U er van ze heeft een mooie voortand gemaakt.

Nu nog 1x happen voor een plaatje met een tand en een kies en wat rest tand verwijderen denk ik ?

Het onder klik  gebit na kijken of ik het nu zonder pijn kan gebruiken en er mee kan eten.

Niks na pijn niks bloeden maar toch nog twee afspraken te doen het gaat goed dankje DRS Mona

wortel kanaal

wortel kanaal

3 reacties

  1. En zo ga je verder…. je wilt liever niet maar je moet wel (van jezelf) en dat is zo goed. Je mag trots zijn op jezelf!!! Nog even doorzetten en dan is straks het leed geleden!
    Kun jij de hele wereld weer uitlachen en hebben anderen het nakijken!
    0x0

  2. Ze zijn er wel flink mee bezig. Maar dan wordt het ook vast heel mooi. En veel beter voor jou natuurlijk.

  3. Max

    een root canal noemen ze het hier in de V.S.
    Ik heb maandag 2 uren mijn mond open gehouden terwijl de tandarts bezig was met zijn vijltjes en tevens naar zijn favoriete sport op TV keek.

Geef een reactie

