Invalshoek *40 * Vorst _Afhankelijk

Willem alexander en Maxima

Willem alexander en Maxima

Winter…………………… ?

HA HA HA Vorst ja dat is er meestal in de winter dus Maar ja dat bedoel  je vast niet dacht ik even later .

Vorst Vorstin er gaat me een lichtje op een spaar lampje dan wel zo snel ga ik niet …………..

Het zal de troons wisseling wel zijn Haremajesteit staat haar troon af aan onze Kroon Prins .

We hebben dan geen Koningin Beatrix maar Koning Willem Alexander op de troon.

Het zal vreemd zijn om de Moeder van ons koninkrijk niet zo vaak meer te zien.

Ik mocht graag kijken naar de foto repertaties van ons Konelijkhuis

Princes Margriet en Meester Pieter, Princes Irene, Prins Claus ,Princes Juliana

Maar ook naar onze nieuwe Koningin Maxima en Koning Willem Alexander

En hun Drie mooie dochtertjes ook zij stralen altijd op de fotos

Ach wat vond ik toedertijd onze Koningin Juliana stoer geweldige vrouw

Ach met het woord afhankelijk heb ik niet zoveel wel hoop ik dat ZKH

In de voet stappen gaat van zijn beide ouders Koningin Beatrix en Prins Claus

3 reacties

  1. Hoe of het zal gaan is nu nog de vraag die over enige tijd begint met het ingevuld worden.
    Het komt vast wel goed, daar heb ik wel vertrouwen in.

    Mooi verhaal meis, -x-x-

  2. Het gaat vast wel goed. W.A heeft veel adviseurs en…. Maxima. Nou reken maar dat die zich met de dingen gaat bemoeien, achter de schermen. Maar we zullen zien. De AOW zal er niet van stijgen 🙂

  3. Je kon er inderdaad meer kanten mee op 😉 Dank voor je bijdrage, de link zal ik zetten..

Geef een reactie

