Dentalzorg * 5 * Tandarts

Nieuwe afspraak ….

Nu bij Rainier de tand technieker het oude onder gebit nog in hoe lang heeft U het niet gedragen.

En weer moet ik het verhaal vertellen over hoe het ging bij de andere tandarts en wat ging fout.

Nou voor iemand die vaak valt op het gebit en de neus veel en een infectie in je mond .

Gebroken neus tanden los en er gebeurt zoveel te gelijk en je angst en hypoventileren

Nou ja de tandarts zou mijn huisarts om advies vragen en haar een brief schrijven .

Die nooit bij de huisarts kwam de brief en ik ook niet meer bij de tandarts voelde me voor mal gehouden.

Ja en weer vallen en weer los mijn tanden en ze vielen uit twee stuks en een brak door de helft.

En nu heeft Mevr DRS Mona mijn overgebleven tanden en kiezen weer toonbaar gemaakt .

En gerepereerd wat nodig was de mond hyganiste mijn tandsteen verwijdert en nu naar Dhr Rainier.

Dat was na kijken happen en terug komen weer happen en terug komen.

En onder tussen komt de eerste rekening binnen om te betalen en krijg ik een nota om te kijken of ik door wil gaan

Ja ik moet wel wil of niet willen straks zijn er twee voortanden er uit en twee snijtanden er uit mooi gat dan.

Weer terug komen passen en weer terug passen morgen zijn we klaar eerst kijken hoe het voelt.

Pijn weer er uit er in er uit pijn en pijn  na vier keer slijpen pijn weg nu boven auw tweede keer goed .

Tja en nu moet U het er uit halen wat beneden meteen lukt en boven na vier keer .

Oke u komt  terug dan kijken we of het geen pijn doet of druk plekken en komen hoor niet door lopen met pijn.

belen en kom we helpen U meteen ,

na de val zonder tanden en nu weer met tanden

na de val zonder tanden en nu weer met tanden

2 reacties

  1. Je moet er wat voor over hebben he? Maar het resultaat mag er dan ook zijn!
    Straks is alles klaar en kun je weer trots met een tandpastaglimlach door het leven 😉
    -x-

  2. Het gaat de goede kant op 🙂

Geef een reactie

