Ruzie * * rond de Kok sloot

gerit op schuur en in landing

gerit op schuur en in landing

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Etens tijd …………….

Ja winterdag ende Koksloot nog half bevroren het weet wat voor de Zwemvogels .

Maar goed de meeuwen zien ons komen en roepen luid voer voer .

Dan komen de eenden aan rennen en vliegen en Gerit ook .

Het witte kwakkertje voor op gerit staat op het dak en landnaast me

maar loopt achteruit ik moet het gras op anders zijn de meeuwen hem te snel af.

En ja hoor hij pakt een stuk en meteen hangt er een meeuw aan zijn snavel.

En plonts valt hij bij een stap achteruit in de slooten eet zijn vlees op

Aan de overkant ik roepen mensen lachen om het tevereelmaar gerit is nat .

Nee hij komt niet en plots staat de Burgermeester naast mij de andere rijger.

Of was het nu schoffie ik ben de tel kwijt nu oke dan geef ik deze reiger het vlees.

de eenden krijgen met de meeuwen brood aardappelen en graan .

Zo wij gaan Menno een koekje hij was weer braaf

1 reactie

  1. Wat een drukte… het lijkt wel of het olympisch stadion uitgaat.

Geef een reactie

