Foto,s plaatsen * *

F O Z

Wel of niet …………………….

Voor iemand zo als ik die graag alles op foto zet is dat een grote vraag ?

De een zegt nee niet op Facebook  ik wil niet gezien worden daar.

Oke ik wil ook niet dat alle foto,s van mij op welke pagina ook komen .

Maar zo af en toe een leuk moment  moet kunnen nu kom ik er achter dat ik vaak .

De zelfde persoon plaats en ben ik bang dat ik verkeerd bezig ben .

Ohw ze houd wel van ,maar niet van die andere want die plaats ze nooit.

Dus ga ik maar een colage maken en plaatsen van allemaal er op .

Ouders kinderen kleinkinderen Opa en Oma of van wat ik heb

Die niet met die of gewoon maar alles door elkaar net hoe het uitkomt.

Veel zijn er fotos van de huisdieren en kleinkinderen en de natuur om mij heen

Oma houd van allemaal niet een uitgesloten en ze is blij met allemaal .

8 kleinkinderen Opa en Oma van

1971

1971

 

3 reacties

  1. Tja meis, je bedoelt er geen kwaad mee maar je weet maar nooit waa het toe kan leiden…
    Ik zie ze graag hoor en doe er niets mee verder
    Xxx

  2. tja zet daarom ook vaak foto,s van toen en niet van nu .of net even de andere kant op kijkend .

  3. ria

    Een mooie familiegroep, maar toch voorzichtig blijven met foto’s zoas Melody ook aangeeft.
    liefs ,Ria

Geef een reactie

