De Honden * 2 * het vervolg

Wat een mooie namen .

Cheetah – Rocky -Daisy en Sandy drie dames en een heer een fraai koppel.

Na het bijt incident met de Stafford had vrouwtje en ik het wel gezien .

Geen Amerikaanse honden meer we waren zo geschrokken en bang

Maar ook door dat Sosa en Delta zulke lieve honden waren Engelse Staffords.

Zijn we weer de stafford,s gaan vertrouwen de goede zoals deze 4 mooie honden.

Ja nu weten we de namen wel maar nog niet het ras van onze over  buurtjes.

Dus vandaar een vervolg op nieuwe buren op vier voeten en de verdwenen angst?

Cheetha en Rocky zijn denk ik Amerikaanse ? teefje en reu

Daisy en Sandy zijn twee teefjes en het Ras?

Ze zijn erg gehoorzaam komt ook door hun lieve baasjes /verzorger(ster )

Zo lief naast elkaar de auto in en uit het huis weer in en verder aan de lijn.

Vandaag werd ik verast door een mooie foto van het viertal met uitleg ras,

Ik ben blij de foto gaat in mijn album en de brief ook

  1. Sandy is 2 jaar kruizing Herder Stafford
  2. Rocky bijna 4 jaar de Reu Stafford
  3. Diasy is de grote liefde van Rocky Stafford /Amerikaanse Bulldog
  4. Cheetah moeder van Rocky bijna 9 jaar Staford /Amerikaanse bulldog

Het is een mooi kopel waar mij over buurtjes S en A zeker zeer trots op kunnen zijn Sandy . Rocky .Cheetah. Daizy

4 reacties

  1. Schitterend….. zeker als dieren in een omgeving zijn waar ze alle aandacht en liefde krijgen die ze nodig hebben!

  2. ria

    Hier woont een stel op een bovenwoning met 3 van die staffords en een kleine maltheser.
    Dat vind ik minder goed, ze lopen er ook alleen 2 keer daags klein stukje mee.
    liefs, Ria

  3. Het zijn mijn dieren niet. Eigenlijk bedoel ik natuurlijk niet de dieren zelf maar het opgefokte, razende beest dat de mens er van heeft gemaakt.

    • Deze honden zijn gewoon lief en mijn vriendinnen. ik hou van ze

Geef een reactie

