Invalshoek *47 * ik mag fouten maken – Eigenwijsje

hoi

hoi

Foutjes of Goed ?

Zo ver gaan de herineringen nu ook niet weer niet maar tot 1949 ?

De kleuter school dat was een klein paradijsje met veel plezier.

Dan gaat ze naar de grote school een klas met veel kinderen.

Ze hoeft niet ver te lopen en dan valt ze op de trap van de school .

Tanden door haar lip het bloed ze wil naar huis naar haar Mama .

De voor tanden die zijn al gewisseld maar door de val zin er nu stukjes uit .

De volgende keer niet zo hard lopen naar school zegt mama rustig aan.

Dan gaat ze op de stepen ook dan valt ze haar enkel is stuk ze zegt niks.

Tot moeder zegt wat zie ik nu bloed kom doe je sokje maar uit we gaan naar de D R: .

Zo gaat het op school ook op de eerste school schrijven ze schuin de tweede recht.

Ze raakt in de war op de derde gaat het fout hoe was het ook weer recht ,vast, schuin.

Op de vierde school weet ze het niet meer ze is al zo vaak verhuist van stad en school.

Dan komt ze op een school nr 5 het gaat goed ze mag ook wel een foutje maken.

Ze begrijpen waar de achterstand vandaan komt alleen nu word ze eigenwijs?

En ze gaat puberen en nu denkt ze met plezier terug foutje bedankt …….. .

5 reacties

  1. Melody

    Veel herinnerigen, soms zo leuk en soms ook niet….ook fouten zijn soms leuk en soms niet 😉

  2. En fouten maken mag gelukkig. Stel je voor dat elke fout meteen werd afgestraft. Dat zou een hel worden.

  3. ria

    Troost je . Iedereen maakt fouten ,zo niet dan leef je ook niet.
    liefs, Ria

  4. Dank weer voor je bijdrage en ik hoop dat je gewoon lekker eigenwijs je eigen gang blijft gaan.

    • o ja zal ik doen snap best dat ik soms moeilijk te lezen ben maar mijn achter stand kan ik niet meer goed maken .
      maar probeer wel om foutloos te schrijven .

Geef een reactie

