Wie zoekt Wie * * Fred en Anneke

Stamboom onderzoek.

 

Mam iemand zoekt je broer oom Hans op http://wiezoektwie.nl ik heb een email gestuurd .

Oh ik ben benieuwd Christa wie dat kan zijn misschien kan ik helpen?

En ja hoor in postvak in een email van Fred en Anneke of ik weet waar mijn Broer nu woond.

Zo ver als Fred had gevonden was mijn broer verhuist naar Zuid Afrika en onvindbaar in Holland.

En zo komen er nog meer vragen o/a om Foto,s van broer en Vader en Moeder Opa misschien.

En of er nog meer gegevens zijn die belangrijk zijn Trouw datum geboorte kinderen adressen.

Mogen we een keer langs komen praat wat makkelijker ja is goed maar eerst nog wat beter worden.

We mailen nog wat over en weer gegevens vragen foto,s en dan krijgen we een hele mooie plant.

Bedankt Fred en Anneke dit is te gek en erg lief we maken een afspraak voor September .

Als ik niet weer ziek ben of val en Fred niet word opgenomen in ziekenhuis komen ze naar Zaanstad.

Spanend weer familie er bij leuk een neef van mijn Broer en zijn vrouw nicht  welkom

Broer is al overleden in 1989 zijn Vader in 1940 onze Moeder in 1975 zijn er bid prentjes overlijdens acte?

Trouw boekjes ik vertel familie geheimen en we horen geheimen soms leuk soms ernstig.

We krijgen weer een mooie plant en bedankjes voor de hulp. wat een lieve leuke mensen .

Ik / wij zijn blij en zijn ze weer eens in de buurt zijn ze hartelijk welkom Fred en Aneke .

Hans

Hans

2 reacties

  1. ria

    Mijn zoon is ook bezig met het verleden. Mij interesseert het niet zo.
    liefs.Ria

  2. Dat gaat maar door he, dat stamboomonderzoek. En wat kom je leuke dingen en mensen tegen.

Geef een reactie

