Honden belasting * * overleden hond

Banjer op 19 Maart 2011 overleden

Banjer op 19 Maart 2011 overleden

 

Telefoon………………….. .

 

Met de Gemeente Zaanstad Spreek ik mevrouw van B ,ja het gaat over de Hondenbelasting.

Ja die betaal ik niet ik had vrijstelling voor Hondenbelasting voor een hond.

En mijn Hond Banjer is al op 19 03 2011overleden in mijn armen en in de tuin begraven.

Ja ik kijk het even na heeft U even geduld ja het klopt U heeft automatische kwijtschelding van honden belasting.

Ik zal het bedrag wat openstaat verwijderen dan is het nu goed mijn excuus ?

Het is vandaag dan 25 09 2013 wat volgd ? om 14 00 uur een brief van ZNSTD sector belastingen.

Voor de Heer S van B Ontvangstbevestiging Zaanstad 20 september 2013.

Hierbij bevestig ik de aanmelding van uw hond per 18 maart 2012

De heffing en invordering van de hondenbelasting vind plaats op grond van de verordenring hondenbelasting.

Jammer meneer S van B heeft nooit en hond gehad nog gekocht dus ook nooit een aanslag ontvangen voor Honden belasting?

Ik denk dat er iemand is die mij verdenkt dat ik nooit mijn hond had aangegeven voor de belasting en klaagt?

Waarom krijg ik anders zo,n rompslomp na het overlijden van mijn Jack Russell Banjer in 2011.

Ik ben wel oppas Oma van Menno maar die betaald zijn Hondenbelasting op zijn woonadres en mag bij mij te gast zijn.

Blijft een rare zaak sector hoofd  van de gemeente Zaanstad loop Uw belasting zaak eens goed na . en luister niet naar roddels als dat de oorzaak zou zijn ?

Menno met Laptop

Menno met Laptop

 

 

Hierbij bevestig ik de aanmelding van uw hond per 18 maart 2012

2 reacties

  1. ria

    Bewaar die brief maar goed, Er worden zoveel vergissingen gemaakt overal

  2. Ze maken fouten daar op dat gemeentehuis. Zal wel goed komen. Nog maar een excuusje dan.

Geef een reactie

