Bezoek * * van ver

Schleswig - holstein -DE

Schleswig – holstein -DE

Telefoon…………………. ?

De telefoon gaat Hallo met mij ja met wie spreek ik ?

En dan doet haar hart een sprongentje met Horst kan ik donderdag komen

Ja natuurlijk ich bin zu hause ist gute, met wie spreek je  met Horst.

Tschuusch hij komt donderdag met Margret weet ik niet vergeten te vragen

Hoe komt hij met de auto ,motor of op de fiets tja geen idee ?

Met vrienden blijft hij slapen nou ja we zien wel leuk dat hij komt.

Zullen we loempia bakken en vis met broodjes wit of donker brood.

Koffie ze houden van sterke koffie nou ja vroeg opstaan maar dan.

Mijn broertje Horst mit Karl samen op een fiets naar Holland.

Op de zilverenbruiloft van Horst maakte we kennis Karl .

We fietsen vaak naar Denenmarken vertelden de twee mannen.

O kom dan maar op bezoek in Holland als jullie gaan fietsen.

En dan staan ze plots voor de deur geweldig mijn broertje Horst .

Kop groter hai yvonneke zo lief wat ben ik blij.

Het is als of ik altijd Deutsch spreek een waterval komt uit mijn mond.

Karl voelt zich ook zu hausse nee Schreibe kann ich nicht Deutsch .

Aber lessen das geht gute und spreche ????

Nach zwei stunden gehen Horst und Karl 80 kilo meter zuruck faren.

Und Samstag nach Hause gute vaart und vorsicht kuss kuss grusse allen

Horst und Carl

Horst und Carl

Tschuuuuuuuusch broertje

Tschuuuuuuuusch broertje

4 reacties

  1. ria

    Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad met je broer en vriend.
    Liefs, Ria

  2. Tachtig kilometer is een heel eind maar het valt nog mee. Heerlijk dat je familie weer eens op visite kwam he? Echt gezellig.

    • Van boven Hamburg naar ons is +/- 450 kilometer fietsen en dan nog terug is 900 km in ?

Plaats een reactie