Spirit en Dutch *2 * Puppy,s

teefje%203hand reutje%203_2

Puppy,s

Deze twee foto ,s heb ik mogen lenen van de pagina van Mevrouw A. M .H

Links een teefje en rechts een reutje wat zijn ze klein he zo pas geboren .

Het zijn twee foto, s van een  reeds eerder geboren nestje Jack Russells

Ik mail met regelmaat hoe of het gaat met de A.S  de moeder Spirit.

Ze doet het goed het teefje ze groeit ook goed ze word al flink dik .

En eet voor zeker 5 hondjes een kilo vlees per dag we duimen.

Dat alles goed mag gaan met moeder en de Acht puppy, s.

Mevrouw A M weet hoe het gaat met haar honden en zal zeker aanwezig zijn.

Op haar Side zagen we dat de puppy  , s meteen op de foto gaan en hun namen.

Ben benieuwd hoe het gaat en hoeveel teefjes en reutjes er geboren worden.

We staan als tweede op de lijst voor een reutje en het mag ook een teefje zijn

Elke nacht droom ik wel over hondjes ik mis mijn jongens zo erg.

Misschien mag ik en hondje wat is terug geplaatst een wat oudere en niet teveel euro kost.

Puppy is leuk maar past niet echt meer bij mijn leeftijd een wat oudere zou wel gaan samen verder oud worden.

Maar nu eerst wachten op een puppy voor onze Smijling en wat word de roep naam ? ( Menno junior )?

Duimen voor ons zo rond het weekend van week 45 in November 2013.

Spirit slaapt al proef in de werp box waar ze zal bevallen in alle rust

Zondag 3 november zijn er 2 reutjes en 4 teefjes geboren het is wachten op de foto, s nu

2 reacties

  1. ria

    Je bent er helemaal vol van hè. Zo klein was janse toen ik haar voor het eerst op de hand hield,met nog gesloten oogjes.Elke dag mocht ik haar even in mijn handen houden tot het moment dat ze elke dag een kwartiertje bij ons mocht zijn. Nu is ze al 9 jaar.Nu hoop ik gauw foto’s te zien van jullie nieuwe ,ouwe ,hond(jes).
    Liefs, Ria

  2. Yvonne, jij bent toch nog jong zat voor een puppie. Je kan nog tientallen jaren mee.
    Ik ben benieuwd welke namen er uit komen rollen. Menno was echt de naam voor DIE Menno. Ik kan me nu nog geen Menno II voorstellen. Maar alles went.

Geef een reactie

