Memoriam * * Cheetha

Oma Cheetha

Oma Cheetha

 

Lieve vriendin .

 

Op  Face book las ik het bericht Cheetha is niet meer

Wat schrok ik daar van elke dag telde ik de honden.

Zijn het er 1,2, 3, 4, of minder

Je lachte altijd naar mij

zo vriendelijk zo lief

kwispellen dat ik moest komen

nooit blafte jij of schrok ik van jou (jullie )

Jij bent niet meer

Sterkte Angela en Sietse

maar ook Roxy en de meisjes

Sandy Daizy en Rockyen Cheetha

Sandy Daizy en Rocky en Cheetha

Vaarwel lieve vriendin

steretje aan de hemel xxxxxxxxxxxx

 

Geef een reactie

