Telefoon * * Berichtje

20 vragen maar ?

20 vragen maar ?

Hallo ben je daar …………….. ?

 

Telefoon gaat over he waar is die nou ohw…..  het is de mobiel.

Is mama thuis nee boodschappen doen ze komt zo terug oke bel zo nog wel.

Nog 2x telefoon en dan eindelijk is ze terug er is gebeld voor jou ?

Wie was het nou Marie ze moest jou hebben oke ik bel wel even terug.

Met Marie o met mij waar kan ik mee van dienst zijn heb jij het mob nr van Monica.

Ja even kijken hoe de je dat ik bel met mijn mobiel ze gebruikt die functie , s nooit….

Gevonden ze noemt het nummer van de 06 op bedankt en ze hangen op.

Even Later weer telefoon met mij wat is er Marie moest jou hebben.

Sorry per ongeluk jou nummer ingedrukt geeft niet ik zit in de auto .

Na een uur Marie aan de telefoon ik kom niet vrijdag en zondag rijdt Monica.

Vreemd na een paar uur weten ze iets meer Marie word met spoed opgenomen

En Monica is nu de reddende engel wat is ze trots op deze twee kanjers. wat een hulp

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.wat een liefde en zorgzaamheid voor elkaar .

 

1 reactie

  1. Plato

    Wat was er eigenlijk aan de hand met Marie?

Geef een reactie

