W E 300 * * Manipuleren = Knoeien met ???????

Plato s W E  300              de Gevoelens………

Bel maar even dan regelt jan het wel even wanneer je op bezoek kan /mag komen .

Bellen nee als ik kom dan rij ik gewoon mee als het kan de bezoek uren zijn al zo moeilijk.

Dus ik kijk wel wie er gaat en dan vraag ik of ik mee kan die middag  of avond ?

De eerste keer is onverwacht op woensdag middag rond 16.uur even snel mee.

De tweede keer was het ja dat drinken was wel aardig maar liever cola light.

Anders word ze zo dik van de suikers ja er was geen koekje bij de koffie dus cake mee.

Wat snoepjes een  kaartje met veel liefs en denk aan jou xxxxxxxxx.

De derde keer was er al bezoek en werd Moeder alleen gelaten we gaan even roken .

de vierde keer was er al bezoek ga maar naar mijn kamer we komen er zo aan

Bellen heeft dus geen zin ik kan door omstandigheden alleen maar mee liften.

Of op zaterdag middag van 14-15 uur of korter om dat er ook anderen bezoekers komen.

Komt U vrijdag maar even langs als U voor controle in het ZMC bent kan U even de patiente zien.

Zo  gedaan in de 1 1/2uur dat ze op de 2de etage zit aan de bloeddruk meter spreekt de partner de patiente even.

Zaterdag even op bezoek ze ziet de Auto al staan er is al bezoek ze meld zich de controleur is al op bezoek

Zij meld zich en is in paniek ze krijgt  woorden  geen ruzie op de afd :nee ik ga al zegt ze ik wil geen problemen

Ze gaat koopt een kaart en schrijft wat liefs tot zaterdag belt thuis het ZMC sorry voor de overlast ik was in paniek.

Het is goed even later belt de patiente  het komt goed maak je geen zorgen.

 

12 reacties

  1. Plato

    Dat ging maar net goed. Hopelijk gaat het inmiddels goed met de patiënte.

  2. dat is belangrijker dan bezoek van de moeder .het is emotioneel als een kind/ fam lid op deze afdeling word verzorgd . maar he doel is weer opgeknapt thuis komen. enk ik ?

  3. ria

    Sterkte meis, hou goede moed.
    liefs, Ria

  4. Hartelijke Hot Hulk

    Sterkte gewenst.
    En dat giet jij even in een WE
    Knap hoor!

    • H H H
      jij van alle lezers (sters)
      zal mijn pijn en Verdriet begrijpen
      Bedankt

  5. Plato

    Goed zo Yvonne, laat je er niet onder krijgen door oerdomme wezens. Je liefde is groot en dat kan niemand ooit van je afnemen.

  6. Heftig meis, sterkte hoor.

  7. Vreselijk pijnlijk als je zo van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Ik zou compleet in de war raken. Knap geschreven.

  8. ferraravictoriene

    Zo te lezen is er behoorlijk met je gevoel geknoeid. Niet fijn!

  9. Niet zo gek hoor, jouw reactie, je wilt je niet opdringen, alleen maar goed doen, blijkbaar werd het niet begrepen. Sterkte! Knap om daar een WE van te maken!

Trackbacks

  1. De WE-300 van maart en… een vreemde conversatie | Platoonline

Geef een reactie

