Zorgen en Verdriet * * Delen

Gelezen ?

Door wie mijn volgers anoniem en dus geen redactie achter laten.

Ik deel mijn zorgen en verdriet hier maar ook mijn vreugde .

Kan en mag geen echte namen of situatie,s schrijven.

Ik heb al eens eerder geschreven hier op mijn weblog.

Herken jij je eigen in mijn stukje of verhaal .

Het zijn Spinsels uit mijn hoofd mijn zorgen en verdriet

Om wie ik met heel mijn hart lief heb

Wens niemand kwaad toe door mijn gevoelens te delen met mijn Weblog Vrienden /Vriendinen

Wens ieder veel liefs geluk en sterkte war nodig  XXXXXXXXXXXXXXXXXX

3 reacties

  1. Plato

    Tja, wie kan zich om jouw verhaaltjes nu boos maken. Iemand die dat toch doet moet maar eens in de spiegel kijken en zich afvragen of hij wel deugt.
    Ik heb hier nog nooit iets gelezen dat mensen probeert te kwetsen of belachelijk maakt. Dus kan het niet anders of degene die boos reageert kwetst zichzelf en maakt zichzelf ook belachelijk.

  2. Lieve Yvonne

    Ik heb je het al vaker gezegd…. trek je toch niet telkens zo veel aan van wat anderen zeggen!!

    Dit is jouw log en jij mag er op zetten wat jij wilt….als iemand zich daar aan stoort, blijven ze toch lekker weg?

    En verder ben ik het volkomen eens met wat Willem zegt!

    Oh enne je hebt mijn telefoonnummer…. als je wilt dat de instellingen van je reacties veranderen, zodat anonieme reacties niet meer zichtbaar zijn zonder jouw goedkeuring, bel me dan gewoon, dan help ik je zoals altijd.

    Dikke knuffel, xxx

  3. ria

    Lieverd jij bent oké . Degene die jou kwetst is gestoord. Trek je van niemand iets aan, blijf asjeblieft wie je bent.
    Liefs, Ria xxx

Geef een reactie

