Regen wolken * * Bewolkt

donkere wolk met wat zon

donkere wolk met wat zon

Bewolkt ……….      .

Niks vermoedend ging alles zoals het gaat alle voorjaars controles waren geweest nu de uitslagen nog

Door de verkoudheid en griep wat veel heksen hiel gesnoept voor de keel foutje dus .

De bloed druk was weer toren hoog de suiker ook maar ook door de zorgen om het gezin.

Allemaal wat aan het sukkelen met de gezondheid Ba en Jr Di en Ch  Sr en ma .

Ja wie niet pas op voor een burn out zegt ze nog tegen Ch je zusje werkt ook veel te hard .

Ach verder geen klachten ja je wenst voor allen beterschap na een kwakkel winter .

Dan komt plots dat telefoontje heb je de 06 van Di ja even wachten en dan Di heb je mij gebeld ?

Waarna het een sneltrein word telefoon ik word op genomen , ja het komt wel goed.

Het gaat zo snel bezoek ik red me wel ik kan koken en vermaak me wel ?

Bezoek is goed moet je wel bellen o,ke maar ik kan alleen op zaterdag krijg  ik een lift.

Pa is nog steeds niet 100 % rijdt nog geen auto en lopen is moeilijk door evenwicht storing.

We waren blij alles ging zo te zien goed maar wat kan een mens zich vergissen.

Stress , nerveuse mensen, een depresie hoe ga je daar mee om verkeerde woorden?

herineringen komen boven angst wat houd het in een Depressie en opname bij Psychiatrie..

Open afdeling of gesloten afdeling en slaan de medicijnen wel aan of niet .

Rust is goed en zorg van mensen die van je houden en aan je denken ook

 

 

 

 

 

1 reactie

  1. ria

    Een treffende gelijkenis van het leven, maar na regen komt toch altijd weer zonneschijn.

    Liefs, Ria

Geef een reactie

