ZOZ *03 *Zwijmelen op Zaterdag

Een mooi lied van Paul de Leuw

8 reacties

  1. Super. Ik heb je linkje meteen geplaatst. Dankjewel.

  2. Ja kijk, zo zie ik hem wel graag.

    Mooi nummer, fijn ook dat je weer doet en het je weer gelukt is een filmpje te plaatsen!

    Fijn weekend. xxx

  3. Paul kan mooie nummers zingen, echt. Fijn weekend.

  4. Ik vind het een mooi nummer maar het origineel van Laura Pausini vind ik nog mooier. Tis de taal 🙂

    Fijn weekend

  5. ria

    Paul zegt me nooit zoveel, maar zonder te liegen zingt ie goed.
    Lieve groetjes, Ria

  6. Droevig liedje is dit altijd. Maar wel mooi.

  7. Ik ben geen fan van Paul de Leeuw, maar dit nummer is erg mooi.

    Liefs Frederique

Geef een reactie

