Lizzy * 13 * raad van beheer op kynologisch gebied in Nederland

mijn Prinsesje Lizzy

Belissima mijn Lizzy

Belissima mijn Lizzy

Ze is nu al weer zes maanden bij mij Lizzy we worden steeds meer een hond en mens.

In het begin lied ze haar staartje hangen keek ze verdrietig en viel er een traantje.

Nu kwispelt ze vrolijk tijdens onze 4 wandelingen per dag 2 met Askur en 2 samen.

Ze is gek van water en de badkamer de planten gieter en plantenspuit en haar bad in de tuin.

de honden zijn jaloers op elkaar en spelen veel samen ik bij vrouwtje jij bij Smijling of andersom.

Ze liggen ook graag buiten op een kleed in de schaduw of op het gras vogels kijken.

Elke dag gaan we even schepen en bootjes kijken die op de Zaan varen en naar de golfslag .

Ik heb het over schrijf ving formulier opgestuurd naar de raad van beheer zo dat Lizzy officieel van mij word

Per 15 05 2014 en de gemeente Zaanstad een brief gestuurd voor kwijtschelding voor een hond.

Askur betaald op zijn eigen woon adres Hondenbelasting aan de gemeente Zaanstad

Lizzy kan nu haar buikje beter is ook zelf naar boven op de trap maar niet naar beneden.

Ze is wat zwaarder geworden na haar sterelesatie in December 2013 ze kreeg iets te veel eten of snoep?

Maar ze was ook minder actief dan in Nieuw Vossemeer denk ik, ze is erg lief aanhankelijk trouw.

Ze is en blijft een echte show dame mooi links lopen geen lijn tussen haar pootjes alles moet goed bij haar.

Ze mag nu kleine stukjes los lopen naar huis ik ben nog altijd bang voor bijt incidenten los lopende honden.

Lizzy schrikt nog gouw en is dan in paniek en vlucht soms voor hard geluid en blafende honden -verkeer

Ik heb haar nu weer geplukt en ze ziet er mooi uit volgens mij

1 reactie

  1. Plato

    Is dat niet zielig voor een hond…dat ie geplukt wordt? Ik weet niet eens wat het is hoor. Maar ik vind Lizzy lief, maar wel behoorlijk verlegen, op het droevige af, zo lijkt het.
    Enfin, ze doet me ook denken aan mijn oude, overleden vriend Menno. Die was helemaal niet verlegen, die blafte je zo van je fiets. Maar toch een prachtbeest.

Geef een reactie

