Z O Z -Zwijmelen op Zaterdag *06 * Met Volumia

7 reacties

  1. Heel mooi. Ik kende dit nummer niet. Dankjewel. Je linkje staat erbij.

  2. gewoonzoalsikben

    Wauw wat mooi is dit en ook voor mij onbekend .Ik heb genoten en lekker gezwijmeld .Dank je wel
    Elisabeth

  3. Ben geen echte Volumiafan, helaas. Xander is natuurlijk wel het aanzien waard! Wens je een fijn weekend!

  4. Ook voor bij onbekend, maar wel heel erg mooi!
    Een fijne avond!

  5. Heel mooi lied! Ik kende het niet, Volumia was aan mijn aandacht ontsnapt, had alleen de naam wel eens gezien.

  6. Dat zwijmelt altijd lekker mee, met Volumia! Lekker zwijmel op zondagavond.

  7. Mooi nummer. Ik kende het niet. Prachtige keuze.

    Liefs Frederique

Geef een reactie

