Z O Z * * Zwijmelen op Zaterdag

Elton John

8 reacties

  1. Al bijna 17 jaar geleden. Onvoorstelbaar toch? Prachtig nummer.

  2. gewoonzoalsikben

    Een heel mooie keuze dit nummer .In mijn vorige tuin had ik de prachtige Witte roos Princess of Wales staan en moest vaak even aan Diana denken als ze bloeide! Triest hoe dit allemaal verlopen is .
    Gr Elisabeth

  3. Plato

    Heel mooi nummer dat hij oorspronkelijk voor Norma Jean schreef (Marilyn Monroe). Maar deze uitvoering mag er zeker zijn.

  4. Wauw, dit nummer is zo mooi! Ik zong het destijds helemaal mee en nu nog steeds.
    Een fijne zondag wens ik jullie!

  5. Prachtig nummer. Ik weet nog goed dat het gezongen werd. Maakte indruk…

  6. Mooi nummer is dat toch!

  7. ria

    17 jaar geleden ,als je er weer aan denkt lijkt het gisteren. Zo intriest.Zo mooi van Elton John
    dit lied te kiezen.
    Ik heb jou bij mijn Zwijmelen aangepast tegelijk met Dwarsbongel

    lieve groetjes, Ria

  8. Elton John was voor mij nooit meer dan een liedje dat voorbij kwam op de radio, en zelfs deze gebeurtenis is zijdelings aan mij voorbijgegaan, omdat ik geen zin had om na te denken over de schuinsmarcheerderij van “prins” Charles. Maar nu heb ik dit lied helemaal laten komen, en ontdaan van alle gossip valt me op wat een geweldige stem Elton John heeft en hoe mooi zijn pianospel is! En je merkt dat hij zijn hele emotie legt in de uitvoering van dit eerbetoon aan prinses Diana.

Geef een reactie

