2014 * *Hoe lang nog

mijn trots

mijn trots

Moederdag zo als al vaak bezoek van Junior en het gezin van Diana.

Trouwdag 50 jarig huwelijk Bezoek van Diana en gezin.

Vaderdag bezoek van Diana en gezin

Pasen brunch bij Diana en gezin

Kerst dagen 1ste en 2de

Oud en nieuw

Wat heb ik toch nog vele goede herinneringen aan toen

De kinderen jong waren en de kleinkinderen

Wat waren we blij met hun kleine kadotjes tekeningen

Barend Smijling Christa en Diana

Dominique en Sandero

Samira Nordin Ramsi

Humphrey Jeroen

En dan nu we ouder worden en soms afhankelijk mis je het

Even bezoek van de kinderen en kleinkinderen

Schoondochters en Schoonzoons

Moeder Oma Staal zei altijd als ze groot zijn weten ze wat je bedoeld

Ik hoop dat het zo is want ik mis soms het contact met de kinderen erg

En geniet van hun bezoekjes aan ons

Papa en Mama  _ Opa en Oma

En ik hoop dat het ooit verandert xxxxxxxxxxxxxxx Mama

 

 

Geef een reactie

