Z O Z * *Zwijmelen op Zaterdag met Frans Bauer

Ga niet weg .

13 reacties

  1. Je kunt zeggen wat je wilt, maar Frans Bauer is gewoon een fenomeen wat betreft het Nederlandse lied. Het begon allemaal met “Heb je even voor mij”. En dit nummer mag er ook zijn. Waarom altijd in het Engels. Wij wensen jullie allebei een fijn ZOZ weekend.

    • Moest erg wennen aan zijn stem Maar vind zijn liedjes mooi vooral heb je even voor mij speciaal

  2. Ben geen fan van Frans Bauer maar de tekst is best mooi!
    Een fijne zwijmeldag!

  3. Een pure zwijmelaar.

  4. Rianne

    Ik heb een gruwelijke hekel aan Frans Bauer maar mijn vader was dol op hem. Vandaar dat wij als familie toch een nummer van Frans hebben laten draaien tijdens de uitvaartdienst en… sinds die tijd wissel ik niet meer van zender wanneer Frans voorbij komt maar laat ik het nummer draaien en heb dan even het gevoel dat mijn vader in de buurt is..

  5. Ik hou helemaal niet van Frans Bouwer. Maar ja. Als je dan een huilweekend hebt is dit zelfs te pruimen. En de sluizen gaan weer open…..
    Weeeeeehhhhhh

    Fijn weekend
    gr Bibje

  6. Frans, niet mijn keus, maar de man is wel oprecht. Fijn weekend.

  7. Niet echt fan van deze heer maar het nummer is oke.

    Fijn weekend x

  8. Ah ik zag al een foto vandaag met Frans op een fiets :tour de frans 😉
    Kende dit nummer niet, maar ik heb er naar geluisterd terwijl ik keek naar wielrenners die de Tour de France fietsen..

  9. gewoonzoalsikben

    Steeds weer hoor ik mooie nummers van Frans die ik niet ken .deze man is gewoon goed !!
    Gr Elisabeth

  10. Mooi nummer…. ik heb stil geluisterd.

    Liefs Frederique

  11. Plato

    Ik zal zijn muziek nooit kopen. Ik luister er naar met gekromde tenen, maar ik luister want ik weet dat mijn oma en moeder dit prachtig gevonden zouden hebben. Daarom. En omdat IETS verwijst naar het grote verdriet ooit in mijn leven.
    Tja, daarom… Nou ja, meer weet ik niet.

  12. Ik haak af bij Frans als hij zingt, maar volgens mij is het een toffe gast!

Geef een reactie

