Invalshoek * * Zomerzotheid – Drakerig

bos kabouter                                                                Tuinkabouters…………………… .

Kabouters heb je in vele soorten lieve ondeugende stoute boze kwade rustige nuttige enzovoort:.

De meeste kabouters doen wat hoort de tuin verzorgen en de dieren die daar wonen met rust laten.

Maar als je een drakerige in de buurt hebt ben je er goed ziek van die heeft geen rust in het lijf

Die verzorgt de tuin met draad en naald met kam en tandenborstel en nagel schaartje.

Dan hoor je de hele dag tsss tsssssssss tssssssssssss  van het poetsen van de aarde en de tegels.

En knip – knip – strik -strik .

Zodra er een vogeltje land in die tuin hangen er stroken plastik aan de takken.

Om de vogels te verjagen en maar roepen wat leuk wat een mooie merel.

En zodra er genesteld word worden ook de coniferen geknipt geen jongen in de bomen.

Leuk zo een tuin kabouter die zo drakerig is geef mij maar Pinkeltje

Zomerzotheid bij het drakerige af zo n lastige tuinkabouter.

Dan maar een herfst /wintertuin kabouter die zorgt dat in het voorjaar de lente alles tot bloei komt.

Daar geniet ik van

6 reacties

  1. Leuk verhaal Yvon…. soms wou ik dat ik ze even te hulp kon roepen ;-0

  2. Goedemiddag Ikan Mas, je was sinds 1 jaar en 3 maanden volger op mijn blog. Door een domme fout heb ik al mijn volgers verplaatst naar een andere weblog “De Stippel”. Ik zou het leuk vinden als je weer terug wilt komen… Wil je even het berichtje lezen achter de onderstaande link? Vast bedankt en groetjes, Trees
    http://wp.me/p1O3zq-2Nu

  3. Hartelijke Hot Hulk

    Ja, de kabouters zouden goede dingen kunnen doen die de mensen reeds vergeten zijn.
    Leuk verhaal!

  4. ria

    Je hebt van die tuinkabouters die héél handig zijn. Ik niet dus, voer alleen de vogels .

    liefs, Ria

  5. Reismeermin

    Ja oh ik had liever die drakerige tuinkabouter dan een onverwachte zomerstop op mijn blog 😉

Trackbacks

  1. Invalshoek 61: zomerzotheid -> drakerig | reismeermin

Geef een reactie

